بازدید سایت : ۱۳۰۸۰۴

اتکا به توانمندی مهندسان ایرانی در صنعت هوانوردی راه برون رفت از مشکلات

یکی از مهم ترین راه های برون رفت از مشکلات کشور اتکا به توان مهندسان ایرانی است که خوشبختانه شرکت فرودگاه ها از مهندسان مجرب و خبره ای برخوردار است.

اتکا به توانمندی مهندسان ایرانی در صنعت هوانوردی راه برون رفت از مشکلات
تین نیوز |

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: یکی از مهم ترین راه های برون رفت از مشکلات کشور اتکا به توان مهندسان ایرانی است که خوشبختانه شرکت فرودگاه ها از مهندسان مجرب و خبره ای برخوردار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ رضا نخجوانی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست ارتباطات و ناوبری هوایی که برگزار شد، اظهار کرد: عبور از بحران ها و مشکلات کشور در مجموعه ای مثل شرکت فرودگاه ها که با توجه به اهمیت بسیار بالا جزو دستگاه های مهم به شمار می رود، اعتماد به توان نخبگان و مهندسان را می طلبد.

نخجوانی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد متخصصان اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی گفت: مهندسان این اداره کل همانند سایر متخصصان حوزه های دیگر با ایثار و درایت پای کار کشور ایستاده و پرچم شرکت فرودگاه ها را بالا نگاه داشته اند.

وی با اشاره به زحمات محمد حبیب الهی مدیرکل سابق ارتباطات و ناوبری هوایی، گفت: آقای حبیب الهی از هیچ تلاشی برای رشد و اعتلای این حوزه خطیر در صنعت هوانوردی دریغ نکرد و امید است مدیرکل جدید نیز برای ادامه این روند موفقیت آمیز، از مشورت با صاحب نظران این حوزه نهایت استفاده را ببرد.

سرپرست جدید ارتباطات و ناوبری هوایی چهره ای شناخته شده و مقبول است

معاون عملیات هوانوردی در این مراسم گفت: آقای اسماعیل نیا چهره ای شناخته شده در شرکت فرودگاه ها است که به حسن خلق و حرفه ای گری شهرت دارد.

محمد الهی نیا افزود: حوزه ارتباطات و ناوبری هوایی از اهمیت بسیار بالایی در صنعت هوانوردی برخوردار است و آقای حبیب الهی در سال های فعالیت در این اداره کل نهایت تلاش خود را برای مدیریت و اعتلای آن به کار گرفته است.

نسبت به موفقیت شرکت فرودگاه ها تعصب دارم

سرپرست ارتباطات و ناوبری هوایی در این مراسم گفت: پس از سه دهه فعالیت در شرکت فرودگاه ها، نسبت به موفقیت و اعتلای این شرکت تعصب دارم.

علیرضا اسماعیل نیا افزود: با توجه به اینکه منطقه خاورمیانه در وضعیت آرامی قرار ندارد، ما نیز در زیرساخت هایی نظیر ارتباطات و ناوبری هوایی باید آرایش خود را تغییر دهیم.

وی گفت: در این اداره کل با چالش هایی مانند کمبود نیروی انسانی و تجهیزات مواجه هستیم که با گذشت زمان باید برای حل آن ها اقدامات اساسی صورت گیرد.

اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی در صف اول تحریم های ناجوانمردانه قرار دارد

مدیرکل سابق ارتباطات و ناوبری هوایی در این مراسم گفت: بدون شک این حوزه در صف اول تحریم های ظالمانه دشمن قرار دارد و در این شرایط دشوار، مهندسان ارتباطات و ناوبری هوایی، متعهدانه به عنوان سربازان نظام جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم این جبهه حضور دارند.

محمد حبیب الهی افزود: پس از حدود ۴۰ سال فعالیت در صنعت فرودگاهی، امروز از انجام خدمت فراغت یافته ام اما به عنوان آخرین نکته به صراحت اعلام می کنم که اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی نیازمند نگاه ویژه مدیران ارشد شرکت فرودگاه ها است.

وی گفت: اقتدار امروز اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی مرهون زحمات متخصصان توانمند این حوزه، مدیران قبلی و تعامل مدیران کل سایر حوزه ها است.

گفتنی است، در پایان این مراسم، کاپیتان نخجوانی با اهدای حکم علیرضا اسماعیل نیا به صورت رسمی او را به عنوان سرپرست ارتباطات و ناوبری هوایی معرفی و از زحمات محمد حبیب الهی تجلیل کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.