بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

جعبه سیاه قرارداد چند همتی باز شد

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران، در تذکری از قراردادی چند هزار میلیاردی در یکی از مؤسسات زیرمجموعه دفتر شهردار خبر داد که تشریفات قانونی آن طی نشده و مجوز لازم را هم از شهرداری نگرفته است.

جعبه سیاه قرارداد چند همتی باز شد
تین نیوز

سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران، در تذکری پر ابهام و کلی بدون آن که اشاره ای به جزئیات کند، از قراردادی چند هزار میلیاردی در یکی از مؤسسات زیرمجموعه دفتر شهردار خبر داد که تشریفات قانونی آن طی نشده و مجوز لازم را هم از شهرداری نگرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اکو ایران، او از شهرداری تهران خواست در اسرع وقت درباره چند قرارداد خارج از تشریفات منعقدشده، شفاف سازی کند.

به گفته نجفی یکی از مؤسسات زیرمجموعه دفتر شهردار، بدون رعایت هرگونه مجوز قانونی، اقدام به عقد قراردادی چندهمتی خارج از حدود و اختیارات شهردار تهران کرده است.

ناصر امانی در گفت وگو با اکوایران جزییات این قرارداد را تشریح می کند و می گوید قرارداد توسط یکی از شرکت های نسل دومی شهرداری بسته شده و موضوع آن زیر ساخت های انرژی اتوبوس های برقی بوده بوده است.

او در خصوص تامین اعتبار تاکسی های برقی هم به اکو ایران توضیح می دهد: دو ضلع از سه ضلع تامین هزینه خرید این تاکسی ها یعنی خودروساز و وامی که قرار بود از محل ماده ۱۲ تامین شود هنوز قطعی نشده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.