بازدید سایت : ۸۰۵۹۱

◄ تکذیب جایگزینی تاکسی به جای خودروهای شخصی در خودرو سرویس شهر

◄ تکذیب جایگزینی تاکسی به جای خودروهای شخصی در خودرو سرویس شهر

تین نیوز | در پی انتشار اخباری مبنی بر جایگزینی تاکسی با خودروهای شخصی در شرکت خودرو سرویس شهر به عنوان یکی از تامین کنندگان بزرگ انواع خودرو در شهرداری تهران، و ایجاد نگرانی دارندگان این گونه خودروها، مدیر عامل این شرکت ضمن تکذیب این خبر گفت: اساس ماموریت شرکت خودرو سرویس شهر در ارائه خدمات استفاده از خودروهای شخصی و اجاره ای است. 

ابوذر مختاری در گفتگو با تین نیوز با بیان اینکه خودرو سرویس شهر تنها در بخش محدودی از تاکسی در ارائه خدمات استفاده می کند، افزود: به دارندگان خودروهای شخصی این اطمینان داده می شود که خودرو سرویس شهر برنامه خاصی در جایگزینی این گونه خودروها با تاکسی در دستور کار ندارد.

وی افزود: در کنار تلاش برای گسترش فعالیت و جلب رضایت مشتریان خود، نگاهی ویژه به رانندگان و شغل آنها به عنوان یک «حرفه» داشته و قطعا در آینده نیز خواهیم داشت. چرا که جلب رضایت مشتری تنها با ایجاد انگیزه ارائه خدمات برتر در زیر مجموعه و عوامل مرتبط از جمله رانندگان محقق خواهد شد.

مختاری تصریح کرد: جلب رضایت متقاضیان و مشتریان، از طریق ارائه خدمات برتر براساس تلاش‌ها است که امروزه علاوه بر مجموعه‌های مختلف شهرداری تهران، سازمان‌ها، نهادها و مجموعه‌هایی خارج از شهرداری نیز از خدمات حمل و نقلی این شرکت بهره‌ می‌برند. دریافت مجوز ارائه انحصاری خدمات واحد آژانس‌های سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، نشان از دست یافتن شرکت خودرو سرویس به جایگاهی ویژه در عرصه حمل و نقل دارد که این نیز، مرهون کیفیت مناسب و بالای ارائه خدمات از سوی این شرکت و کارکنان آن است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.