◄ عدم نظارت مدیران فنی شرکت های حمل و نقل بر نحوه بارگیری کالا؟
یک راننده کامیون و عضو جمعیت ایمنی راه ها با ارسال چند تصویر از ادامه روند بارگیری های نامناسب، خطر ساز و حادثه آفرین در بخش حمل و نقل جاده ای کالا خبر داد.
یک راننده کامیون و عضو جمعیت ایمنی راه ها با ارسال چند تصویر از ادامه روند بارگیری های نامناسب، خطر ساز و حادثه آفرین در بخش حمل و نقل جاده ای کالا خبر داد.
به گزارش تین نیوز، محمد اتحادی به خبرنگار ما گفت: برای مثال بشکه قیر به صورت دو طبقه یا روی کفی تریلر بدون دیواره بارگیری می شود که اقدام بسیار خطرناکی است زیرا به هیچ عنوان این بار را نمی توان مهار کرد.
وی افزود: بار بشکه قیر حتما باید با کفی تریلر لبه دار یا دیواره دار حمل شود.
بیشتر بخوانید:
بی توجهی دستگاه های ناظر به تخلف حمل غیر اصولی بار
اتحادی تاکید کرد: در رابطه با بارگیری های کاملا نامناسب، خطر ساز و حادثه آفرین؛ اول لازم است شرکت حمل کننده تذکر بگیرد، دوم، مدیر فنی شرکت توبیخ شود، سوم، پلیس راه نظارت داشته باشد و فقط در جاده با دوربین پیگیر سرعت خودروها نباشد و بار و کالا را هم مشاهده و اعمال قانون کند و چهارم، راننده باید دوره باز آموزی را بگذراند.
سلام. مگه ناظر فنی میتونه به راننده بگه بالای چشت ابروه ؟