بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

◄ نا امیدی از اجرایی شدن شعار نهضت پارکینگ سازی شهرداری تهران

نه تنها خبری از نهضت ساخت پارکینگ نیست بلکه تلاشی نیز برای اتمام پارکینگ های ناتمام موجود در شهر تهران به چشم نمی خورد.

نا امیدی از اجرایی شدن شعار نهضت پارکینگ سازی شهرداری تهران
تین نیوز

در حالی که شهرداری تهران از انجام مطالعات عارضه‌ سنجی ترافیکی جهت ساخت پارکینگ عمومی خبر و تبلیغات گسترده ای نیز در سطح شهر در زمینه ساخت پارکینگ عمومی انجام داده است اما نه تنها خبری از نهضت ساخت پارکینگ نیست بلکه تلاشی نیز برای اتمام پارکینگ های ناتمام موجود در شهر تهران به چشم نمی خورد.

به گزارش تین نیوز، این در حالی است که به گفته اعضای شورای شهر تهران؛  برآوردها نشان می دهد که تهران حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد جای پارک کم دارد و از کمبود شدید سرانه جای پارک در تهران رنج می برد.

در همین زمینه یکی از شهروند خبرنگاران با اشاره کمبود جای پارک در تهران که به اعتقاد او خیابان های این شهر را خفه کرده است، گفت:چرا پروژه های مربوط به ساخت پارکینگ های عمومی در تهران وجود دارد که نیمه کاره به حال خود رها شده اند.؟

این شهروند با اشاره به تبلیغات گسترده ای که شهرداری تهران در مکان های عمومی در مورد ساخت پارکینگ انجام و به شهروندان تهرانی آغاز نهضت پارکینگ سازی را نوید داده است، افزود: از یک سو مسئولان شهرداری تهران از نهضت ساخت پارکینگ سخن به میان می آورند و از سوی دیگر اقدامی برای اتمام کار و بهره برداری از پارکینگ های نیمه تمام در سطح شهر از جمله پارکینگ نیمه تمام حقانی که سال هاست دست نخورده باقی مانده است،  به چشم نمی خورد.

این شهروند در ادامه تصاویری از تبلیغات شهرداری تهران در مورد ساخت پارکینگ  و به قولی نهضت پارکینگ سازی در پایتخت را به همراه تصویری از پارکینک نیمه تمام حقانی ارسال و اظهار امیدواری کرده است که در آینده ای نزدیگ با عملی شدن شعار نهضت ساخت پارکینگ در تهران،  کار ساخت پارکینگ حقانی نیز به اتمام برسد و این پارکینگ مورد بهره برداری قرار گیرد.

تصاویر ارسالی این شهروند را در ادامه می بینید:

تبلیغات ساخت پارکینگ
تبلیغات ساخت پارکینگ
پارکینگ حقانی
پارکینگ حقانی

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.