بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

◄ مقایسه یک شهروند از شرایط فرودگاه استانبول و فرودگاه امام خمینی؛ فاصله از زمین تا آسمان

یکی از شهروندان که به تازگی سفری به استانبول داشته، روایت خود را از شرایط بسیار نامناسب فرودگاه امام خمینی و وضعیت بسیار مطلوب فرودگاه استانبول، بیان کرد.

مقایسه یک شهروند از شرایط فرودگاه استانبول و فرودگاه امام خمینی؛ فاصله از زمین تا آسمان
تین نیوز

یکی از شهروندان که به تازگی سفری به استانبول داشته، روایت خود را از شرایط بسیار نامناسب فرودگاه امام خمینی و وضعیت بسیار مطلوب فرودگاه استانبول، بیان کرد.

به گزارش تین نیوز، این شهروند خبرنگار که خود را مهدی مقدم معرفی کرده است، در بخش شهروند خبرنگار،  برای ما نوشت: دو هفته پیش برای دیدار با اقوام راهی استانبول شدیم، حدود سه ساعت در راه بودیم، خیلی از مسافران  بچه های کوچک داشتند و همینطور خود ما، به محض پیاده شدن از هواپیما خودمان را در سالن فرودگاه دیدیم، فکر می کنم هر صد متر یک سرویس بهداشتی کاملا مجهز، شیک و تمیز وجود داشت، این سرویس ها مجهز به اتاق تعویض کودک بودند، شیر شستشو، تخت تعویض پوشک، دستمال کاغذی و …و تا جایی که می شد شرایط را برای آرامش استفاده کننده از آن محیط فراهم کرده بودند، این محیط گویای خیلی چیزها بود…

همه چیز سر جاش بود، فرودگاه بزرگ، زیبا، به طور کلی تکنولوژی و آبروی ترک ها را در قرن ۲۱ تامین کرده بود.چند روزی آنجا بودیم، مجددا سوار هواپیما شدیم، در فرودگاه امام به سلامت فرود آمدیم، از هواپیما پیاده شدیم…سوار اتوبوس شدیم…وقتی از اتوبوس برای ورود به سالن فرودگاه پیاده شدیم، یک راه پله فلزی بود که روش سنگ انداخته بودند، در سال ۲۰۲۴ در کشور ثروتمند ایران ما کریان به دست، بچه به بغل در حال بالا رفتن از پله ها بودیم، پیرمرد و پیر زن، کوچیک و بزرگ و ... نیز این راه پله را به سختی طی می کردند.

 درد ماجرا آنجایی بود که چند تا مسافر ترک و اتباع کشورهای دیگر نیز همراه ما بودند، بعد از بالا رفتن از پله، وارد سالن باریک و کثیف و گرم فرودگاه شدیم، همه دنبال سرویس بهداشتی بودند، اما خیلی راه باید می رفتیم تا به  آن برسیم. سرویس بهداشتی هایی کثیف، نا مرتب، بد بو و…من و همسرم برای تعویض پوشک پسرمان دنبال اتاق تعویض بودیم، رفتیم داخل و بسیار متعجب شدیم. فقط یک روشویی بود و هیچ چیز دیگری در آن اتاق نبود…خیلی احساس حقارت کردم، واقعا ناراحت شدم، فرودگاه بین المللی امام خمینی، تنها فرودگاه مسافربری بین المللی تهران…پایتخت ایران…آیا شان ایران و ایرانی این است؟؟؟متاسفم برای مسئولان این امر.»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    دقیقا درست گفتید فرودگاه های ده کوره های کشور های دیگر وضعشان از فرودگاه های ما بهتره