بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

◄ تخطی ادامه دار مسئولان از بخشنامه سرپرست ریاست جمهوری و رئیس جمهور منتخب

یکی از کارکنان شرکت انبارهای عمومی ایران از تخظی مسئولان انبارهای عمومی ایران از بخشنامه سرپرست ریاست جمهوری و رئیس جمهور منتخب خبر داد.

تخطی ادامه دار مسئولان از بخشنامه سرپرست ریاست جمهوری و رئیس جمهور منتخب
تین نیوز

یکی از کارکنان شرکت انبارهای عمومی ایران از تخظی مسئولان انبارهای عمومی ایران از بخشنامه سرپرست ریاست جمهوری و رئیس جمهور منتخب خبر داد.

به گزارش تین نیوز، این شهروند خبرنگار گفت: با توجه به بخشنامه سرپرست ریاست جمهوری به شماره 43768 مورخ 12/03/1403 مبنی بر ممنوعیت جابجایی نیروی انسانی و تغییر ساختار سازمانی تا آغاز دولت چهاردهم، شاهد تغییرات گسترده در سطح معاونت های شرکت های تابعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در روزهای پایانی دولت سیزدهم هستیم.

شهروند خبرنگار تین نیوز، تاکید کرد: با دستور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ، مراسم تودیع و معارفه 6 نفر از معاونان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در روز چهارشنبه سیزدهم تیر ماه سال جاری و همچنین تودیع و معارفه دو نفر از معاونان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره) در روز شنبه شانزدهم تیر ماه با حضور مشاور عالی در امور نظارت بر شرکت ها و معاون برنامه ریزی و اقتصادی ایشان برگزار شده است.

وی افزود: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت های بزرگ لجستیکی کشور و تابعه صندوق بازنشستگی کشوری و زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناخته می شود و عدم رعایت و تخطی از بخشنامه صادره از سوی سرپرست ریاست جمهوری جای سوال دارد !؟

این شهروند خبرنگار تین نیوز اظهار کرد: همچنین در روزهای اخیر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب نیز در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور و سرپرست مدیریت ریاست جمهوری دستورات لازم در خصوص خودداری از هرگونه عزل و نصب افراد و هر نوع استخدام و یا به کارگیری نیروی جدید به هر شکل در وزارتخانه ها، معاونت های ریاست جمهوری و شرکت های تابعه و وابسته آنها را ابلاغ داشته است.

منابع :

انتصابات جدید در شرکت های تابعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران https://www.pwcs.co.ir/fa/news/2123

آیین تکریم و معارفه معاونت های اسبق و جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی

https://eitaa.com/imamkhomeini_pwcs/7036

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یک شهروند

    متاسفانه علاوه بر این انتصابهای خارج از ساختار نیز در سطوح مختلف شرکتها ستاد و شعب اتفاق افتاده انشالله قبل وحتی بعد از خاتمه دوره حضور؛این تیم بابت عملکرد افتضاح؛تضییع حقوق بیت المال؛ترک فعل های انجام شده و خسارات وارده پاسخگوی نهادهای نظارتی خواهند بود