بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

چارچوب حقوق شهروندی تا دو ماه آینده در اختیار مردم قرار می گیرد

چارچوب حقوق شهروندی تا دو ماه آینده در اختیار مردم قرار می گیرد

تین نیوز | معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: چارچوب حقوق شهروندی در دولت تدبیر و امید مشخص شده و حداکثر تا دو ماه آینده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
 
مرتضی بانک اظهار کرد: شعارها و اهدافی که دکتر روحانی در انتخابات مطرح کرد برای یک دوره بوده که این دوره چهارسال طول می کشد و اکنون در 10 ماهه آغاز فعالیت دولت قرار داریم .
 
وی بیان کرد: به نظر می رسد جهت گیری هایی که در شقوق مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و سیاست خارجی دولت وجود دارد در سمت و سوی همان شعارها و وعده هایی است که در انتخابات داده شده که بخش مهمی از این شعارها مرحله به مرحله در حال تحقق است.
 
بانک با بیان اینکه موضوع تورم در بحث اقتصادی، مساله بسیار مهمی بود که این تورم کنترل شده و کاهش یافته است، افزود: حرکت ها در بخش تولید شروع شده و در سال جاری این فعالیت های تولیدی و سرمایه گذاری سمت و سوی مناسبی پیدا کرده است.
 
وی گفت: بخش عمده شعارها در بخش فرهنگی به نظر می رسد درحال تحقق است، اکنون جامعه هنری، ادبی، فرهنگی و علمی کشور در بستر مناسب حرکت می کند.
 
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری افزود: فعالیت های بسیار خوبی درحوزه کتاب، فیلم و سینما صورت گرفته و محدودیت های بسیاری رفع شده است.
 
بانک با اشاره به افزایش مشارکت مردمی در بخش اجتماعی ، گفت: بحث شبکه های اجتماعی و توجه به این حوزه و همچنین توجه به NGO ها نیزافزایش یافته که فعالیت ها در این زمینه در حال انجام است.
 
وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید در سیاست خارجی و طی مدت سه ماه توانسته به توفیقات بسیاری دست یابد و مسیری را که به ناکجاآباد منتهی می شد؛ جهت داده است.
 
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: سه لایحه برنامه و بودجه طی شش ماه اول به مجلس بردیم و لایحه برنامه سال 93 نیز آذر ماه به مجلس داده شد درحالی که طی سالیان اخیر این موضوع از بین رفته بود و این قدم بسیارخوبی بود.
 
بانک بیان کرد: در حوزه زنان نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد رسیدن مرحله ای دولت به اهداف خود هستیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.