بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

اجرای فاز دوم پویش "از خودمان شروع کنیم" در ورودی غربی پایتخت

فاز دوم پویش "از خودمان شروع کنیم ..." در ورودی غربی پایتخت با هدف کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک در کلانشهر تهران برگزار شد.

اجرای فاز دوم پویش "از خودمان شروع کنیم" در ورودی غربی پایتخت
تین نیوز

فاز دوم پویش "از خودمان شروع کنیم ..." در ورودی غربی پایتخت با هدف کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک در کلانشهر تهران برگزار شد.

غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه21 با اشاره به این مطلب که نقش شهروندان در کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک در کلانشهر تهران بسیار مهم و حیاتی است، گفت: فاز دوم پویش "از خودمان شروع کنیم ..." در حوزه حمل و نقل پاک ضمن حمایت از پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو؛ باتوجه به شرایط و وضعیت کنونی آلودگی هوا در تهران طرح "پنجشنبه‌های-پاک" را با شعار "برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم" در برنامه عملیاتی خود دارد که در همین راستا علاوه بر توسعه فرهنگ دوچرخه سواری بین شهروندان، از هر نوع رفتار حمل و نقلی شهروندان که باعث کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک شود؛ حمایت می شود .

وی در همین خصوص افزود: گروه های نمایشی و پرفورمنس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در چهار راه قباد تقاطع بلوار لاله ی تهرانسر به اجرای برنامه های نمایشی-آموزشی ترافیکی برای شهروندان پرداختند، تا آنان را با نوع رفتار و قوانین مربوط به عابرین پیاده و همچنین قوانین و تکالیفی که راکبین خودرو و موتورسیکلت در قبال عابران دارند، آشنا کنند .

سلمانی در خاتمه تصریح کرد: فاز دوم پویش "از خودمان شروع کنیم ..." در ورودی غربی پایتخت تا پایان مرداد ماه سال جاری در روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته در معابر عبوری اصلی و محلات پرتردد منطقه21 اجرا می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.