بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ زمزمه راه‌اندازی مجدد «سرویس کارمندان»

رئیس پلیس پایتخت تأکید کرد که پلیس به‌طور قاطع با هرگونه خودروی دودزا و آلاینده و حتی خودروهای سازمانی و اداری آلاینده نیز برخورد خواهد کرد و در این موضوع به‌هیچ‌وجه استثنائی وجود ندارد.

 زمزمه راه‌اندازی مجدد «سرویس کارمندان»
تین نیوز

رئیس پلیس پایتخت تأکید کرد که پلیس به‌طور قاطع با هرگونه خودروی دودزا و آلاینده و حتی خودروهای سازمانی و اداری آلاینده نیز برخورد خواهد کرد و در این موضوع به‌هیچ‌وجه استثنائی وجود ندارد.

به گزارش تین‌نیوز، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: موضوع برخورد با خودروهای دودزا، آلاینده و فاقد گواهینامه معاینه فنی از یک هفته گذشته به تمام همکاران ما که در این بخش مسئولیت دارند ابلاغ‌شده است و حتی برای کنترل آلودگی هوا و بهبود شرایط، تردد کامیون‌ها در همه نقاط شهر و در تمام ساعات شبانه‌روز ممنوع اعلام شد.

رحیمی گفت: یکی از موضوعات مورد تأکید، راه‌اندازی مجدد سرویس ادارات و سازمان‌ها است که قطعاً به بهبود وضعیت هم ازنظر ترافیکی و هم ازلحاظ آلودگی هوا منجر خواهد شد چراکه با حذف سرویس ادارات، شاهد بودیم که با حذف یک سرویس، 20 خودرو سواری کارکنان و کارمندان این سازمان‌ها جایگزین سرویس‌ها شدند و این مسئله باعث تشدید آلودگی هوا و افزایش ترافیک خودروها در معابر حاشیه‌ای این سازمان‌ها شد.

فرمانده انتظامی پایتخت  بابیان اینکه حذف سرویس ادارات  به‌هیچ‌وجه کار درستی نبود به افکار نیوز گفت: از تمام دستگاه‌ها وادارات دولتی می خواهیم تا در استفاده از خودروهای هیبریدی و پاک پیش‌قدم باشند.

به گفته رحیمی، پلیس با هر خودرو آلاینده بر اساس قانون برخورد خواهد کرد و حتی اگر خودروی سازمانی نیروی انتظامی نیز آلاینده باشد، وفق مقررات برخورد خواهد شد.

عیسی فرهادی فرماندار تهران گفت:بازگشت مجدد سرویس ادارات را بررسی می‌کنیم و هرآنچه مصلحت باشد به صورت قانونی اجرا خواهیم کرد وجایگزینی حمل و نقل عمومی به جای سرویس ادارات می‌تواند بار مثبتی داشته باشد.

محسن سرخو رییس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران، با تأکید بر لزوم احیای سرویس ایاب و ذهاب ادارات، گفت: اقدام دولت قبل در حذف سرویس ادارات به بهانه کمبود بودجه، اقدامی غیر کارشناسانه بود.

منبع: پايگاه اطلاع رسانی افکارنیوز
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.