◄ کسب رتبه اول شرکت واحد اتوبوسرانی در سامانه نظارت
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پاسخگویی به پیامهای مردمی از نگاه سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران رتبه اول را کسب کرد.
با عنایت به ارزیابی دورهای توسط سامانه نظارت همگانی 1888، در بین شرکتها و سازمانهای حوزه حملونقل و ترافیک شهرداری تهران، شرکت واحد اتوبوسرانی با کسب بالاترین امتیاز در امر پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات و خواستههای شهروندان گرامی، در رتبه یک واحدهای تابعه آن حوزه قرار گرفت.
بیشترین موارد قدردانی شهروندان تهرانی، در خصوص اجرای زمانبندی حرکت اتوبوسها ونیز عملکرد و دقت در رانندگی بوده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل، وضعیت چشمگیری داشته است.
با عنایت به کنترل و نظارت هوشمند کلیه خطوط اتوبوسرانی تهران و پرهیز از رفتارهای سلیقهای و فردی و همچنین استفاده از سیستم یکپارچه زمانبندی خطوط، این امتیاز کسب و رتبه برتر دادهشده است.