بازدید سایت : ۳۸۹۸۹
سخنگوی سازمان دهیاری و شهرداری های کشور به تین نیوز خبر داد

◄ آغاز ثبت نام نوسازی تاکسی های فرسوده تولید ۸۴ از امروز

◄ آغاز ثبت نام نوسازی تاکسی های فرسوده تولید ۸۴ از امروز

تین نیوز | سخنگوي طرح نوسازي ناوگان تاكسيراني در شهرهاي كشور از آغاز ثبت نام جايگزيني تاكسي هاي فرسوده توليد سال 1384 از  امروز در سراسر كشور از طريق دفاتر پيشخوان دولت خبر داد و گفت: پیش از این تاکسی های فرسوده مدل 1383 به قبل مجاز به حضور در طرح نوسازی بودند.
 
مهران كفاش در گفتگو با خبرنگار تین نیوز از آغاز ثبت نام طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده مدل 84  از تاریخ سوم اسفند خبر داد و گفت: با توجه به درخواست مالكان تاكسي براي نوسازي خودروهای توليد سال 84، با برنامه ريزي هاي به عمل آمده مقرر شد ثبت نام براي جايگزيني اين تاكسي ها طي روزهاي دوشنبه سوم اسفند تا پنج شنبه ششم اسفندماه، با هر شماره پلاكي، از طريق دفاتر پيشخوان دولت امکان پذیر باشد.

وی با اشاره به برنامه ريزي دولت براي نوسازي 90 هزار دستگاه تاكسي فرسوده در سراسر کشور بیان داشت: طی مدت تعيين شده در بهمن ماه امسال بيش از 51 هزار تاكسي فرسوده توليد قبل از سال 1383 در اين طرح ثبت نام نمودند.
 
 كفاش افزود: در اين مرحله از خودروهاي "ون" توليد سال 84 به قبل و خودروهاي سانحه ديده مدل بالاتر از 84 نیز در طرح حضور دارند.
 
سخنگوي طرح نوسازي ناوگان تاكسيراني در شهرهاي كشور خاطرنشان ساخت: خودروهاي جايگزين شامل سمند EF7 و پژو 405 GLX مجهز به مخزن CNG با امكان پيمايش حداقل 300 كيلومتر در هر بار سوخت گيري، GPS براي اندازه گيري پيمايش تاكسي و مجهز به تاكسيمتر براي اعلام نرخ كرايه جا به جايي مسافران خواهد بود.
 
كفاش مدارك لازم براي ثبت نام را شامل اصل سند خودرو یا برگ سبز، اصل كارت خودرو، اصل كارت ملي مالك خودرو، اصل پروانه بهره برداري، اصل پروانه فعاليت دانست و یادآور شد: در اين طرح 20 ميليون تومان وام با نرخ بازپرداخت16 درصد، طي 48 ماه و پنج ميليون تومان هم براي اسقاط تاكسي فرسوده به تاكسي داران به منظور همراهی با آنها پرداخت مي شود.
 
وی تصریح کرد: در این طرح دارندگان تاکسی های فرسوده در انتخاب نوع خودرو اختیار عمل تام داشته و می توانند بانک عامل را به سلیقه خود انتخاب نمایند. قابل ذکر است؛ اين به معني انتخاب قطعي نبوده و بستگي به ظرفيت خودروساز و بانك هاي عامل خواهد داشت اما تلاش می شود تا خواست متقاضی در اولویت قرار گیرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.