بازدید سایت : ۳۸۹۸۹
شهرام آدم‌‌نژاد:

◄ نباید پروژه‌ نیمه‌کاره‌ای در شهر فرودگاهی امام داشته باشیم

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی با بیان اینکه سعی ما بر این است که پروژه نیمه‌کاره‌ای در شهر فرودگاهی امام نداشته باشیم گفت: مردم باید از ویژگی و کیفیت پروژه‌های ساخته شده اطلاع داشته باشند.

نباید پروژه‌ نیمه‌کاره‌ای در شهر فرودگاهی امام داشته باشیم
تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی با بیان اینکه  سعی ما بر این است که پروژه نیمه‌کاره‌ای در شهر فرودگاهی امام نداشته باشیم گفت: مردم باید از ویژگی و کیفیت پروژه‌های ساخته شده اطلاع داشته باشند.

به گزارش تین‌نیوز، شهرام آدم‌نژاد در مراسم افتتاح هشت پروژه توسعه‌ای و عمرانی در شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی  عنوان کرد: تمام این پروژه‌ها بر اساس اولویت اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی در ادامه افزود: بسیاری از این پروژه‌ها از سال‌ ۸۸ آغاز شده و تا به امروز چندین پیمانکار بر روی آنها کار کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام با تاکید بر این مسئله که سعی خواهیم کرد پروژه نیمه‌تمام نداشته باشیم، بیان کرد: پروژه‌ها باید بر اساس نیاز و اولویت در کم‌ترین زمان ممکن به اتمام برسند.
وی با تاکید بر این مسئله که نباید برای پروژه‌هایی که خیلی اهمیت ندارند و با تغییر مدیریت نیمه‌تمام رها می‌شوند تمرکز کرد گفت: قرار است گزارشی با همکاری مرکز تحقیقات در خصوص ویژگی و اهمیت این هشت پروژه که امروز افتتاح شد، منتشر کنیم.
این مقام مسئول در فرودگاه امام ابراز داشت: سعی ما بر این است که مسئولیت اجتماعی در شرکت شهر فرودگاهی به صورت کامل انجام بدهیم. 
او خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد صفر تا صد پروژه‌ها را منتشر کنیم چرا که مردم حق دارند بدانند چه پروژه‌هایی با چه کیفیتی و نیازی ساخته شده‌اند.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.