بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

خودروسازی‌های داخلی باید تعطیل شوند/ رقابت، شرط فعالیت

عضو شورای شهر تهران گفت: خودروسازی‌های داخلی باید تعطیل شوند، چراکه محصولاتشان جز آلودگی و حادثه، خاصیت دیگری ندارند.

خودروسازی‌های داخلی باید تعطیل شوند/ رقابت، شرط فعالیت
تین نیوز
عضو شورای شهر تهران گفت: خودروسازی‌های داخلی باید تعطیل شوند، چراکه محصولاتشان جز آلودگی و حادثه، خاصیت دیگری ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه خودروسازی‌های داخلی باید تعطیل شوند، اظهار کرد: خودروهای داخلی غیر از حادثه و آلودگی هوا خاصیت دیگری ندارند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در این میان باید خودروسازی‌های داخلی تعطیل شوند یا باید در کشور رقابت ایجاد شود تا خودروساز‌های فعلی از انحصار خارج شوند تا این حد بر دوش مردم و دولت سنگینی نکنند.

وی با تاکید بر اینکه هر شخص کم اطلاعی می‌داند که بسیاری از خودروهای سطح شهر آلاینده هستند و قابل استفاده نیستند، افزود: یکی از راه حل‌های مشکل ترافیک، آلودگی هوا و سوانح جاده‌ای، نوسازی خودروها است، زیرا این خودروها بر آلودگی هوا، حجم ترافیک و همچنین سوانح شهری و برون شهری می‌افزایند.

خلیل‌آبادی با اظهار تاسف از اینکه شرکت‌های خودروسازی فقط به فکر تولید هستند، بیان کرد: دولت‌ها همیشه تعهد دارند که خودروهای شهری بازسازی شوند و با حذف خودروهای فرسوده، خودروهای نو به بازار عرضه شوند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه‌ دولت مبنی بر الزام خودروسازان به خارج کردن دو خودروی فرسوده به ازای هر خودروی نو که وارد بازار می کنند و همچنین مقاومت وزرای صنعت برای عدم اجرای این مصوبه، گفت: خودروسازان وزرا را متقاعد می‌کنند که با وضع چنین قوانینی متضرر و دچار مشکل می‌شوند.

وی افزود: وقتی دولت مصوبه‌ای را به ثمر می‌رساند همه باید اجرا کنند و اگر اجرا نکنند، ظلم به مردم است،‌ زیرا تهران دیگر جای ورود خودروی جدید را ندارد.

 

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.