بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

حضور حداکثری مردم در انتخابات، دفاع از منافع ملی است

حضور حداکثری مردم در انتخابات، دفاع از منافع ملی است
تین نیوز

استاد دانشگاه تبریز با تأکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، در واقع دفاع از منافع ملی است.

 

به گزارش ایسنا، «سیدمحمدتقی علوی»  با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حضور مردم در صحنه‌های مختلف تأثیر فراوانی داشته و حضور سیاسی مردم با بینش و آگاهی در این مقطع حساس نیز در واقع دفاع از منافع ملی کشور است.

 

وی با تأکید بر این‌که اصل حضور مردم در انتخابات مهم است، خاطرنشان کرد: مردم باید قطع‌نظر از کرسی‌ها و گرایش‌های مختلف افراد و کاندیداها، به خاطر دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از منافع ملی کشور در انتخابات پیش‌رو همانند سال‌های پیش به طور حداکثری مشارکت کنند.

 

این استاد دانشگاه تبریز با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای اصلح، تصریح کرد: هر فردی که انتخاب می‌شود قطعاً سکان‌دار اداره‌ی امور اجرایی کشور بوده و باید از سابقه‌ی عملی روشن برخوردار باشد.

 

وی ادامه داد: با این‌که کشور در امنیت کامل قرار دارد اما در محاصره‌ی ناامنی‌های متعدد بوده و با توجه به برنامه‌ریزی گسترده‌ی استکبار جهانی برای ناامید کردن مردم از انتخابات، تحریم‌های اقتصادی و... باید فردی انتخاب شود که بتواند در این برهه‌ی حساس، موفق عمل کند.

 

علوی افزود: مردم نیز با مطالعه در گذشته‌ی افراد و قطع‌نظر از حواشی مختلف، از کاندیداها اطلاعات کسب کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند.

 

این استاد دانشگاه تبریز یادآور شد: مردم خودشان آگاه هستند که کدام فرد در این برهه می‌تواند مشکلات مختلف کشور اعم از تولید، اشتغال و... را برطرف کند، سابقه‌ی افراد در این راستا بسیار مهم بوده و مشخص می‌کند که فرد از شعار تا عمل چقدر فاصله دارد.

 

وی تصریح کرد: برخی افراد با شعارهایی که امکان عملیاتی شدن ندارد، قصد جلب آرای مردم را دارند، اما از شعار تا عمل فاصله زیاد بوده و مردم باید با بینش و آگاهی در این راستا انتخاب کنند.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.