بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

استقبال فراتر از انتظار از غرفه راه آهن ج.ا.ایران در نمایشگاه لجستیک حمل و نقل ۲۰۱۷ مونیخ

استقبال فراتر از انتظار از غرفه راه آهن ج.ا.ایران در نمایشگاه لجستیک حمل و نقل ۲۰۱۷ مونیخ
تین نیوز

حضور راه آهن ج.ا.ایران در نمایشگاه لجستیک حمل و نقل ۲۰۱۷ مونیخ با استقبال گسترده ای روبه رو شده است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این نمایشگاه که از ۱۲-۹ ماه می ۲۰۱۷ برابر با ۲۲-۱۹ اردیبهشت ماه ۹۶ در شهر مونیخ آلمان در حال برگزاری است نزدیک به ۲۰۰۰ شرکت از همه شقوق حمل و نقلی اعم از ریل، جاده، دریا و هوا محصولات و خدمات خود را در معرض نمایش بازدید کنند گان از سراسر جهان قرار داده اند.

 

تاکنون شرکتهای و بازدید کنندگان زیادی از کشورهای وشرکتهای اروپایی از جمله از آلمان، اتریش، ایتالیا، هلند، لتونی، لوگزامبورگ، اتریش، سوند، اسپانیا ، رومانی، سوئیس و سوئد و نیز از سایر کشورهای از جمله چین، روسیه، هند،ترکیه و کشورهای آسیای میانه در غرفه راه آهن ایران حضور پیدا کرده و ضمن گرفتن اطلاعات مورد نیاز راههای همکاری و نحوه استفاده از مسیرهای ایران برای حمل بار از اروپا به ایران و برعکس و نیز از کشورهای آسیای میانه به بندر عباس و اروپا را مورد بحث و بررسی قرار داده اند. موضوع مهمی که در این نمایشگاه به چشم می خورد اشتیاق و علاقه بیشتر بازدید کنندگان و نیز شرکتهای حمل و نقل بین المللی و فورواردرها برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر از راه آهن ایران، ظرفیتهای موجود در راه آهن ایران برای حمل بار از طریق کریدورهای بین المللی عبوری از ایران، تعرفه ها و مسیرهای موجود و نیز راه اندازی قطارها از تهران به اروپا و برعکس، از چین به اروپا از طریق مسیر ایران و نیز از هند به ایران و اروپا می باشد که این مساله به تنهایی گواه آن است که چنانچه برخی از حلقه های مفقوده کریدورهای بین المللی عبوری از ایران تکمیل شده و کریدورهای عبوری از ایران فعال شوند فرصتهای بسیارخوبی بای حمل بارهای بین المللی و ترانزیتی و در نتیجه افزایش حجم حمل بار شکل خواهد گرفت.

 

لازم بذکر است که نمایشگاه لجستیک حمل و نقل مونیخ بزرگترین و مهم ترین نمایشگاه دنیا در حوزه لجستیک، سیر و حرکت، فن آوری اطلاعات و مدیریت زنجیره تامین می باشد که قدمت آن به سال ۱۹۷۸ میلادی ( ۳۹ سال پیش ) بر می گردد و از تاریخ شروع آن هر دو سال یکبار در مونیخ آلمان برگزار می گردد.

 

در این همه شقوق حمل و نقلی اعم از ریل، جاده، دریا و هوا حضور دارند و نزدیک به ۲۰۰۰ شرکت در چهار حوزه فن آوری اطلاعات/تلماتیک، تجارت الکترونیک، ارتباطات راه دور، سیستمهای مدیریت انبارداری ، بسته بندی، سیستمهای حمل بار،خدمات لجستیک و حمل بارمحصولات و خدمات خود را در معرض نمایش قرار داده اند.

 

در سال ۲۰۱۵ این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از ۱۱۲۰۰۰ متر مربع در ۹ سالن و با فضای بیرونی برگزار گردید که بیش از ۵۵۰۰۰ نفر از۱۲۴ کشور از این نمایشگاه بازدید کردند و تعداد ۲۰۵۰ غرفه دار از ۶۲ کشور در آن حضور داشتند. ۹۰درصد شرکت کنندگان ۲۰۱۵ در نمایشگاه ۲۰۱۷ نیز حضور دارند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.