بازدید سایت : ۴۳۳۴۳

◄ اعلام تغییر ساعات کاری جدید بانک ها و کارکنان دولت

با اعلام شورای هماهنگی بانک ها، ساعت کار ادارات و بانک ها از روز پنجشنبه ۱۵ شهریور تغییر می کند.

اعلام تغییر ساعات کاری جدید بانک ها و کارکنان دولت
تین نیوز |

با اعلام شورای هماهنگی بانک ها، ساعت کار ادارات و بانک ها از روز پنجشنبه ۱۵ شهریور به روال سابق باز می گردد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، طبق اعلام شورای هماهنگی بانک ها، ساعت کار ادارات و بانک ها از روز پنجشنبه ۱۵ شهریور به روال سابق باز می گردد.

بر این اساس، زمان خدمت رسانی به مشتریان در شعب بانک ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و ساعات حضور کارکنان از ساعت ۷ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه است. همچنین،  در روزهای پنجشنبه، زمان خدمت رسانی به مشتریان در شعب بانک ها از ساعت ۷  و ۳۰ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و ساعات حضور کارکنان در شعب از ساعت ۷ تا ۱۳  خواهد بود.

گفتنی است؛  ساعات کاری واحدهای ستادی بانک ها در تهران نیز در روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت ۷  تا ۱۶ و در روزهای چهارشنبه از ساعت ۷  تا ۱۵ است.

مهدی مشفق؛ رئیس حوزه ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: ساعت آغاز به کار دستگاه های اجرایی کشور در تمامی استان ها به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت رسان از ۱۵ شهریور به روال قبل برمی گردد و بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران در زمستان ۱۴۰۱ خواهد بود.

وی افزود: به توجه به عبور از روزهای گرم سال که منجر به ناترازی برق می شد، ساعت کار کارکنان مطابق روال گذشته است و بر اساس تبصره مندرج در تصویب نامه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ هیئت وزیران، در راستای حمایت از خانواده و کاهش دغدغه والدینی که هر دو در دستگاه های اجرایی شاغل هستند و فرزند محصل در مقاطع پیش دبستان و دبستان دارند، دستگاه های اجرایی را در تعامل با یکدیگر مکلف کرده که با شناور شدن ساعت شروع به کار یکی از والدین موافق کنند. کارکنان زن سرپرست خانوار که دارای این شرایط باشند هم مشمول همین حکم خواهند بود. 

رئیس حوزه ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور ساعت آغاز به کار دانشگاه ها و بیمارستان ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و همچنین بخش های آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را ساعت ۸ صبح اعلام کرد و افزود: ساعت آغاز به کار واحد های نظامی، انتظامی و امنیتی نیز مطابق روال گذشته ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح است.

مشفق گفت: به موجب مصوبه هیئت محترم وزیران، استانداران محترم این اختیار را دارند که متناسب با گرمی و سردی هوا و طول روز نسبت به جابجایی ساعات شروع کاری تا سقف یک ساعت در استان، تصمیمات مقتضی را اتخاذ و  اعمال کنند که البته اطلاع رسانی در خصوص این تصمیم در استان هم بر عهده استانداران خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.