◄ مهر تأییدی دوباره بر مشتری مداری هلدینگ دکا
دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هلدینگ دکا، این گواهینامه در بیست و سومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، به هومن پشنگیان، مدیرعامل هلدینگ دکا اعطا شد.
مدیرعامل هلدینگ دکا با تأکید بر اولویت حقوق مشتری، رضایت مشتری و اعتماد مصرف کننده در کلیه فرآیندهای این مجموعه گفت: دکا خود را در معرض ارزیابی دقیق سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قرار داد و از این پس مسئولیت سنگین تری نسبت به مخاطبان خود دارد.
هومن پشنگیان کسب این افتخار را ارزشمندترین جایزه برای دکا دانست و تصریح کرد: این گواهینامه نشان از رضایت و اعتماد مشتریان دارد و مسئولیت دکا را در این زمینه دشوارتر و حساس تر می کند.
وی ادامه داد: هلدینگ دکا از طریق خدمات خود مانند هوم دلیوری (تحویل کالا در محل مصرف کننده) به طور مستقیم با مصرف کننده نهایی در ارتباط است و کامل ترین و گسترده ترین شبکه تحویل کالا را در کشور داراست. خوشحالیم که دکا در این زمینه اعتماد و رضایت بالای مشتریان را کسب کرده است.
لازم به ذکر است دکا، مجموعه ای تخصصی در ارائه خدمات ۳۶۰ درجه و خدمات یکپارچه و نوین لجستیکی به کل زنجیره تأمین است.