بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

انجام ۲۶۶ هزار مورد آزمایش کنترل کیفی در آزادراه شیراز اصفهان

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان فارس از انجام ۲۶۶ هزار مورد آزمایش کنترل کیفی در آزادراه شیراز اصفهان خبر داد.

انجام ۲۶۶ هزار مورد آزمایش کنترل کیفی در آزادراه شیراز اصفهان
تین نیوز

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان فارس از انجام ۲۶۶ هزار مورد آزمایش کنترل کیفی در آزادراه شیراز اصفهان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد امین کرم زاده در خصوص گزارش عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم که در سالن جلسات اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس برگزار شد، از انجام بیش یک میلیون و ۲۰۰ هزار آزمایشات کنترل کیفی در سطح استان خبر داد و گفت: در زمینه آزمایشات فنی و مکانیک به ۱۳ استان دیگر در قالب آزمون، مطالعات و تجهیزات خدمت رسانی کردیم.

کرم زاده ادامه داد: حدود ۴۰ هزار آزمایش قیر عملکردی در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ نمونه هت پروژه های عمرانی استان فارس انجام شده است و بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر حفاری و مطالعات ژئوتکنیک در سطح استان داشتیم که حدود ۱۰ درصد از کل کشور را شامل می شود. همچنین در بیش از ۵۰۰ پروژه وزارت راه و شهرسازی سایر پروژه های زیربنایی استان نقش آفرینی داشتیم.

وی با اشاره به آزمایش های کنترل کیفی در آزادراه شیراز اصفهان، گفت: شاخص ترین موضوع در دولت سیزدهم در این حوزه، نقش آفرینی در بزرگترین پروژه آزادراهی کشور یعنی آزادراه شیراز اصفهان با بیش از ۲۶۶ هزار مورد آزمایش کنترل کیفی است. همچنین بالغ بر ۵ هزار متر حفاری و مطالعات ژئوتکنیک در طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است.

وی از برگزاری آموزش درون سازمانی و برون سازمانی خبر داد و گفت: آموزش درون سازمانی و برون سازمانی برای ۱۶ هزار نفر کارشناسان دستگاه های اجرایی برگزار شد.

 کرم زاده از انجام ۱۸۰ کیلومتر پایش و ارزیابی معابر در شهر شیراز سخن گفت و افزود: مدیریت روسازی راه یا pms در کلان شهر شیراز انجام گرفته است که حدود ۲۰ درصد از کل کشور را شامل می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.