بازدید سایت : ۳۷۰۰۴

شیراز به شهر پایدار اقتصادی نزدیک‌ تر می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز معتقد است که مدیریت شهری این کلان شهر در مسیر درست اقتصادی با ظرفیت سرمایه گذاری قرار گرفته است و گام به گام به شهر پایدار اقتصادی نزدیک تر می شود.

شیراز به شهر پایدار اقتصادی نزدیک‌ تر می‌شود
تین نیوز

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز معتقد است که مدیریت شهری این کلان شهر در مسیر درست اقتصادی با ظرفیت سرمایه گذاری قرار گرفته است و گام به گام به شهر پایدار اقتصادی نزدیک تر می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا اسکندری ضمن قدردانی از مردم که با حضور در پای صندوق های رأی انتخابات ریاست جمهوری نشان دادند نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نیستند، به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت و افزود: توجه جدی به بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم از مهم ترین درخواست هایی است که به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهری از کلیددار پاستور انتظار داریم.

وی در ادامه سخنان خود اهمیت توجه به پروژه های شهری را یادآور شد و بیان کرد: مدیریت شهری در مسیر درست اقتصادی با ظرفیت سرمایه گذاری قرار گرفته است و گام به گام به شهر پایدار اقتصادی نزدیک و نزدیک تر می شویم. انتظار داریم در آینده ای نه چندان دور معضلی به نام کمبود منابع مالی نداشته باشیم.

اسکندری اظهار کرد: این مهم با سیاست گذاری درست کمیسیون اقتصاد و همراهی مجموعه شهرداری رقم خورده است و انتظارات ما را در این زمینه بیش از پیش کرده است.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: اکنون با افتخار می توان اعلام کرد با اجرای پروژه هایی نظیر تله کابین و آکواریوم، پذیرای سرمایه گذار با منابع خارجی هستیم. امکاناتی که در کنار پاسخگویی به یک مطالبه و آرزوی دیرینه شهروندان، زمینه ساز اعتماد مردم از عملکرد مسئولان در بهبود شرایط است.

وی از تلاش برای تبدیل شدن شیراز به برند جهانی خبر داد و افزود: تبدیل شدن شیراز به برند جهانی در زمینه سرمایه گذاری نیز از جمله اتفاق های مبارکی است که در همایش بین المللی سرمایه گذاری در مهرماه امسال رقم خواهد خورد.

اسکندری ادامه داد: هرچند کاستی ها و نواقصی در این مسیر سخت وجود دارد اما تحقق این امر بر اراده محکم استوار است، که به آن ایمان داریم. لذا انتظار کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری و شورای ششم از مجموعه شهرداری این است که با توان مدیریت فعلی، شاهد به ثمر نشستن تکالیف سرمایه گذاری باشیم. انتظاری که امکان تحقق آن و خلق درآمدهای پایدار، با ظرفیت موجود و نیروهای زبده شهرداری امکان پذیر است.

 وی در پایان بیان کرد: پس از گذشت سه سال از دوره ششم شورا، خدمت به مردم  جز در سایه همدلی و وفاق میسر نخواهد شد، چرا که این مردم شایسته بهترین ها هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.