بازدید سایت : ۸۹۰۷۵

آغاز پیش فروش بلیت های اربعینی از مبدا استان فارس به مرز شلمچه از فردا

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس گفت: پیش فروش بلیت های اربعینی از مبدا استان فارس به مرز شلمچه از فردا آغاز می شود.

آغاز پیش فروش بلیت های اربعینی از مبدا استان فارس به مرز شلمچه از فردا
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس گفت: پیش فروش بلیت های اربعینی از مبدا استان فارس به مرز شلمچه از فردا آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محسن عمادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به نزدیکی ایام سفر اربعین حسینی و لزوم جابه جایی عاشقان حسینی، اظهار داشت: ظرفیت کل ناوگان موجود استان فارس برای جابه جایی مسافران در بخش جاده ای در ایام اربعین حسینی فعال شده است که مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

عمادی با اشاره به هماهنگی های صورت پذیرفته برای پیش فروش بلیت های اتوبوس برای ایام اربعین از مبدا فارس، گفت: با توجه به افزایش میزان تقاضا، برنامه ریزی برای پیش فروش بلیت اتوبوس از مبدا شهرهای استان فارس به مرز شلمچه در دستور کار قرار گرفته و در صورتی که ظرفیت مقصدی تکمیل شد، زائران می توانند در لیست انتظار بلیت اتوبوس ثبت نام کنند تا بر اساس اولویت و تعداد سرویس فوق العاده ای که در آن مسیر مجدداً راه اندازی می شود، بلیت مقصد خود را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه در ایام قبل و بعد از اربعین نیز گشت های راهداری فارس در محورهای منتهی به استان خوزستان فعال و به خدمات رسانی مشغول هستند، ادامه داد: تمام کاربران جاده ای می توانند با سامانه تلفنی ۱۴۱ آخرین وضعیت ترافیکی، جوی و یا هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت در بخش های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را ثبت کنند تا توسط راهداری رسیدگی شود.

این مقام مسئول، هزینه بلیط اتوبوس از مبدا استان فارس را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده، نرخ اربعین سال جاری از مبدا شیراز به مقصد پایانه مرزی شلمچه اتوبوس وی آی پی 1.100.000 تومان اتوبوس ۳۲نفره کلاسیک 859.000 تومان و اتوبوس جفت صندلی 625.000 تومان است که از فردا سه شنبه مورخ ۱۴۰۳.۰۵.۰۹ شرکت های مسافربری مرکز استان _ نسبت به پیش فروش اینترنتی و غیرحضوری بلیت به مرز شلمچه اقدام می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس با بیان اینکه طول رفت و برگشت کریدورهای اربعینی در فارس بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر است که با اقدامات راهداری مورد نیاز از ماه های قبل ایمن سازی شدند، خاطرنشان کرد: نصب نیوجرسی، خط کشی، ایمن سازی مقاطع دارای پتانسیل وقوع تصادف، به روزرسانی سیستم های روشنایی، آرام سازی ترافیک در مقاطع مسکونی، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب علایم و … از جمله اقدامات راهداری برای تردد ایمن و روان زایران اربعینی حسینی (ع) است که تا پایان طرح نیز تداوم دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایام اربعین حسینی یکی از طرح های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در طول سال است، تاکید کرد: در سال گذشته از مبدا استان فارس با تلاش شبانه روزی فعالان عرصه حمل و نقل، ۲ هزار و ۲۰۸ سفر با جابه جایی ۶۳ هزار و ۵۹۶ مسافر بدون هیچ مشکلی انجام شد که امیدوارم امسال نیز خدمت رسانی به زائران اباعبدالله (ع) داشته باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.