بازدید سایت : ۳۶۳۶۲

اعزام ۶۰۰ نفری کاروان خدمت شهرداری شیراز به مرز شلمچه

شهرداری شیراز در اربعین سال جاری علاوه بر موضوع اسکان زائرین در سه حوزه مهم دیگر مشغول خدمت رسانی است و در این خصوص کاروان شهرداری شیراز که شامل ۶۰۰ نفر است، اعزام شد.

اعزام ۶۰۰ نفری کاروان خدمت شهرداری شیراز به مرز شلمچه
تین نیوز

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: بر اساس آخرین توافق و تقسیماتی که در مرز شلمچه صورت گرفت، شهرداری شیراز در اربعین سال جاری علاوه بر موضوع اسکان زائرین در سه حوزه مهم دیگر مشغول خدمت رسانی است و در این خصوص کاروان شهرداری شیراز که شامل ۶۰۰ نفر است، اعزام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، روح الله خوشبخت، اظهار کرد: سال جاری، دهمین سال است که این توفیق نصیب مجموعه شهرداری شیراز شده است که براساس مصوبه ستاد اربعین کشوری و تشکیل ستاد اربعین در استان فارس، شهرداری شیراز معین مرز شلمچه شده است.

خوشبخت افزود: بر اساس سیاست گذاری هایی که طی دو سال گذشته در شورای ششم اتفاق افتاد اقدامات عمرانی بسیار خوبی در مرز شلمچه توسط مجموعه شهرداری شیراز رقم خورده است.

وی تصریح کرد: پس از چند سال چشم انتظاری عملیات احداث موکب احمدبن موسی (ع) در مرز شلمچه پیشرفت مناسب داشته است و با زمینی که در اختیار داشتیم، عملیات ساخت شش سوله انجام شد و در سال جاری دو سوله هزار متری که ویژه پذیرایی از زوار است، آماده میزبانی است.

خوشبخت با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری عملیات احداث پروژه به اتمام می رسد، ضمن دعوت از تمام مسئولان و همکاران دستگاه های متولی این حوزه خاطر نشان کرد: در موضوع اسکان با احداث این پروژه شهرداری شیراز تحول بزرگی را رقم زده است.

وی اضافه کرد: بنا به دستور شهردار محترم شیراز طی دو ماه گذشته در شهرداری شیراز با ابلاغ وی ستاد اربعین شهرداری شیراز تشکیل شد و این ستاد شامل ۱۰ کمیته همچون سرمایه انسانی، پشتیبانی، بهداشت و ایمنی و پرسنل و معاونین شهرداری و اعضای شورا، مراتب را به صورت روزانه رصد می کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز ادامه داد: بر اساس آخرین توافق و تقسیماتی که در مرز شلمچه صورت گرفت، شهرداری شیراز در اربعین سال جاری علاوه بر موضوع اسکان زائرین در سه حوزه مهم دیگر مشغول خدمت رسانی است و امروز کاروان شهرداری شیراز که شامل ۶۰۰ نفر است اعزام خواهند شد.

خوشبخت اظهار کرد: در حوزه پسماند نیز سفیران پاکیزگی شهر شیراز به تعداد ۲۲۳ نفر به همراه تجهیزات کامل به مراسم اربعین اعزام خواهند شد.

وی در خصوص ارائه خدمات حوزه حمل و نقل، افزود: در این حوزه ۹۰ دستگاه اتوبوس اعزام می شود و ۳۰ دستگاه اتوبوس بنا به ضرورت و دستور ستاد اربعین کشوری حمل و نقل زائران را از مرز شلمچه تا بصره همراهی خواهد کرد. همچنین ۱۹۳ نفر از رانندگان و تیم نظارتی مجموعه اتوبوسرانی به مرز شلمچه اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد اربعین شهرداری شیراز همچنین در خصوص ارائه خدمات حوزه آتش نشانی و ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: در این حوزه هشت دستگاه ماشین آلات اطفای امدادی و ۲۱ نفر نیرو در مرز شلمچه مستقر خواهند شد و خدمات رسانی ۱۷ و نیم کیلومتری از سه راه یادمان تا نقطه صفر مرزی که شامل پایانه مرزی شلمچه است را بر عهده شهرداری شیراز گذاشته شده است.

خوشبخت خاطر نشان کرد: امروز بیش از ۴۰ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین به جز ماشین آلات حوزه اتوبوسرانی را در حوزه های مختلف ارائه خدمت خواهند داشت.

وی ابراز امیدواری کرد: در ستاد اربعین سال جاری برنامه ریزی شده است با کلید واژه صبر و بردباری، احترام و تکریم زوار و همکاری و هماهنگی که میان تمام مجموعه های شهرداری شیراز اتفاق افتاده است مراسم پیاده روی بزرگ و تاریخی را به فرمایش مقام معظم رهبری هدایت کنیم.

مجموعه وزارت کشور و دولت از خدمات رسانی در مرز شلمچه با خیال راحت از شهرداری شیراز نام می برند

در این مراسم همچنین آرش فرج زاده قائم مقام شهرداری شیراز در سخنانی اظهار کرد: شهرداری شیراز در کنار اقدامات بزرگ عمرانی و خدماتی و فرهنگی که در سطح شهر انجام می دهد با درایت مجموعه شورای اسلامی شهر شیراز، در چارچوب اقدامات خدماتی بر آن شد تا این خدمات و اقدامات را در خارج از شهر گسترش دهد.

وی با اشاره به اینکه اهتمام و هدایت شورای اسلامی شهر شیراز و برنامه ریزی که در شهرداری شیراز در حوزه فرهنگی صورت گرفت، جای قدردانی دارد، افزود: مجموعه وزارت کشور و دولت از خدمات رسانی در مرز شلمچه با خیال راحت از شهرداری شیراز نام می برند و نام شیراز و شهرداری شناخته شده است.

قائم مقام شهردار شیراز تصریح کرد: بسیاری از همکاران شهرداری برای حضور در مراسم اربعین حسینی نذر در خدمت دارند و بیش از دو هفته است که با دستور شهردار شیراز افراد و خدمت گذاران در مرز مستقر هستند و امروز با ظرفیت ۶۰۰ نفری کاروان اعزامی حرکت خواهد داشت و در مرز مستقر می شوند.

فرج زاده ادامه داد: از دی ماه سال گذشته با اهتمام شورای شهر شیراز عملیات احداث ساخت سوله در مرز آغاز شد و تیم اجرایی و عمرانی با استقرار در این سوله ها، نسبت به آماده سازی سوله ها اقدام داشتند، این در حالی است که در روند اجرا بسیار سخت بود اما بسیاری از همکاران با حضور خود کمک و همکاری بسیار زیادی داشتند.

وی ابراز امیدواری کرد: با خدمتی که شهرداری شیراز در حوزه اسکان و پذیرایی از زائران، خدمات شهری و ایمنی و حمل ونقل دارد زائران رضایتمندی لازم را از خدمات داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.