بازدید سایت : ۱۲۸۹۱۸

ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز به روزرسانی شود

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خواستار به روزرسانی ناوگان حمل و نقل عمومی این کلان شهر شد و تأکید کرد که این ناوگان باید بیشترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز به روزرسانی شود
تین نیوز |

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خواستار به روزرسانی ناوگان حمل و نقل عمومی این کلان شهر شد و تأکید کرد که این ناوگان باید بیشترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید ابراهیم حسینی امروز، ۲۶ شهریورماه در جریان بازدید از سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز بر تأثیرگذاری حوزه حمل ونقل در رضایتمندی شهروندان تأکید کرد و گفت: قطعاً این خدمات قابلیت ارتقا و رشد دارد که مطمئناً با تدابیری که مدیریت سازمان حمل و نقل مسافر اندیشیده است، میسر خواهد شد.

حسینی رضایتمندی شهروندان در این حوزه را بسیار مهم دانست و افزود: حمل و نقل شهری، یک خدمت عمومی یا زیرساخت اساسی شهری صرف نیست، بلکه بر این باوریم که بخشی از سیما و منظر شهری نیز هست و به همین علت به شدت در رضایت مندی مردم تأثیرگذار است.

وی در خصوص لزوم بهبود مبلمان ناوگان اتوبوسرانی تصریح کرد: اتوبوس ها باید به سمتی پیش روند که سالم، مرتب، تمیز و برخوردار از دستگاه های سرمایشی و گرمایشی باشند و باعث ترغیب شهروندان در استفاده داوطلبانه از حمل ونقل عمومی شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به روزرسانی خدمات ناوگان عمومی شهر را ضروری دانست و افزود: ناوگان عمومی شهر شیراز باید به نقطه ای برسد که بیشترین خدمات را با بالاترین کیفیت به شهروندان ارائه دهد.

وی بیان کرد: شهرداری شیراز در یک حرکت ارزشمند، زیباسازی و به روزرسانی ظاهری و فنی اتوبوس ها را آغاز کرده است تا در روز ملی و هفته حمل ونقل عمومی، شاهد ارائه خدمات ناوگان اتوبوس رانی با ظاهر بصری زیبا و باکیفیت باشیم.

هادی شه دوست شیرازی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه بازسازی و بهسازی ناوگان بخش خصوصی ازجمله بازسازی صندلی ها و رنگ بدنه اتوبوس ها و مینی بوس ها و اقدامات انجام شده در بهسازی سرپناه های ایستگاه اتوبوس سطح شهر ارائه داد.

آرش نعمتی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز نیز ضمن تشریح حوزه عملیاتی و خدماتی گسترده سازمان در گستره شهر، گزارش مبسوطی از حجم عظیم عملیات اجرایی و نظارتی سازمان ارائه و با تشریح حجم گسترده خدمات حمل ونقل از وضعیت سرمایه انسانی سازمان و کمبود نیروهای متخصص و کارآمد به خصوص در حوزه های نظارت و بازرسی خطوط ناوگان اتوبوس رانی، سرویس مدارس و ناوگان تاکسی رانی سخن گفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.