بازدید سایت : ۳۶۲۵۹

پیشرفت ۷۵ درصدی تأمین روشنایی آزادراه شیراز اصفهان / نصب نیوجرسی ها تقریباً تکمیل شد

مدیر دفتر شیراز آزادراه شاهچراغ(ع) به تبیین آخرین وضعیت این آزادراه و رفع نواقص آن از جمله روشنایی، دوربرگردان ها، نیوجرسی ها و... پرداخت.

پیشرفت ۷۵ درصدی تأمین روشنایی آزادراه شیراز اصفهان / نصب نیوجرسی ها تقریباً تکمیل شد
تین نیوز |

مدیر دفتر شیراز آزادراه شاهچراغ(ع) به تبیین آخرین وضعیت این آزادراه و رفع نواقص آن از جمله روشنایی، دوربرگردان ها، نیوجرسی ها و... پرداخت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ابوالحسن خالقیان در خصوص آخرین وضعیت آزادراه شیراز اصفهان که به نام حضرت شاهچراغ(ع) نامگذاری شده است، گفت: تأمین روشنایی آزادراه تقریباً ۷۵ درصد پیشرفت دارد و به زودی ۴ تقاطع اصلی این آزادراه روشن خواهد شد.

وی تصریح کرد: پایه های روشنایی نصب شده و برق کشی ها تکمیل شده است و به زودی بخش هایی که در تعهد آزادراه بوده است، روشن خواهد شد.

خالقیان در پاسخ به اینکه آیا نواقص زیست محیطی آزادراه به خصوص در بحث حفظ جان حیات وحش برطرف شده است یا خیر، گفت: در این زمینه مکاتباتی با محیط زیست انجام داده ایم تا به ما اعلام کنند چه نیازهایی وجود دارد و باید چه اقداماتی برای حفظ جان حیات وحش در این آزادراه انجام دهیم.

مدیر دفتر شیراز آزادراه شاهچراغ(ع) در خصوص وضعیت آنتن دهی خطوط موبایل در آزادراه نیز گفت: این کار در تعهد آزادراه نیست بلکه در تعهد شرکت های ایرانسل و وزارت ارتباطات است.

وی همچنین در پاسخ به وضعیت آسفالت آزادراه به خصوص از طرف ایزدخواست هم گفت: ۵۰ کیلومتر ابتدای آزادراه یعنی از کیلومتر ۱۳۳ تا ۱۸۳، روسازی بتنی است یعنی آسفالت ندارد که این روسازی بتنی نسبت به آسفالت ارجحیت دارد و از لحاظ زیست محیطی مناسب تر است.

خالقیان همچنین از فعالیت ۶ پمپ بنزین در این آزادراه خبر داد و افزود: ۳ پمپ بنزین به صورت ثابت و ۳ پمپ بنزین به صورت سیار در این آزادراه مشغول به فعالیت هستند که پمپ های سیار به صورت کانتینر در پارکینگ ها مستقر کردیم.

مدیر دفتر شیراز آزادراه شاهچراغ(ع) درباره دوربرگردان های آزادراه هم گفت: دوربرگردان ها در آزادراه تقریباً تکمیل است و هر ۵ کیلومتر یک دوربرگردان اضطراری و یک اصلی وجود دارد.

وی در خصوص نیوجرسی ها نیز گفت: نصب نیوجرسی ها تقریبا تکمیل شده است و تقریباً بیش از ۹۰ درصد حفاظ های بتنی انجام شده و مابقی هم در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.