بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

◄ کاهش عمر راه‌های روستایی قزوین به دو سال

رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت از فرسودگی 25 درصد از راه‌های روستایی این استان خبر داد.

کاهش عمر راه‌های روستایی قزوین به دو سال
تین نیوز

رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین از فرسودگی 25 درصد از راه‌های روستایی این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، محمدمهدی اولیایی به اثرات مخرب تردد کامیون‌ها اشاره کرد و گفت: راه‌های روستایی موجود تنها برای حمل‌ونقل تولیدات روستاییان مورد احداث قرار گرفته و ظرفیت بار ترافیکی روزانه صدها تن مصالح معادن را ندارند.

او به عدم تخصیص اعتبار موردنیاز برای راه‌های روستایی اشاره کرد و  گفت: مشکل تردد کامیون‌های حامل بار از معادن در راه‌های روستایی سالانه خسارت‌های زیادی را به جاده‌های روستایی وارد می‌کنند.

اولیایی گفت: اعتبارات کفاف مرمت و بازسازی مداوم این جاده‌ها را نمی‌دهد. آسفالت راه‌های روستایی حداقل برای 10 سال پیش‌بینی‌شده و برای مرمت لکه‌گیری آن‌ها نیز پس‌ازاین مدت اعتبار لازم تخصیص داده می‌شود.

 او گفت: متأسفانه طول عمر بسیاری از این راه‌ها با عبور وسایل نقلیه سنگین معادن به 2 سال هم کشیده نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، طول راه‌های روستایی استان قزوین پنج هزار و 316 کیلومتر است که حدود 2 هزار و 700 کیلومتر آن آسفالت و مابقی نیز راه شوسه و خاکی است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.