بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

◄ هشدار تخلیه منازل بستر رودخانه‌ها به‌دلیل تهدید سیل در قزوین

در پی احتمال طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی منازل، به مالکان همه ساختمان‌ها و واحدهای صنفی مستقر در حاشیه رودخانه‌ها در قزوین در اقدامی پیشگیرانه هشدار تخلیه داده شده است.

 هشدار تخلیه منازل بستر رودخانه‌ها به‌دلیل تهدید سیل در قزوین
تین نیوز

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: در پی احتمال طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی منازل، به مالکان همه ساختمان‌ها و واحدهای صنفی مستقر در حاشیه رودخانه‌ها در قزوین در اقدامی پیشگیرانه هشدار تخلیه داده شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از کارگروه هشدار و اطلاع رسانی ستادمدیریت بحران شهرداری قزوین، قدیر موسی‌خانی افزود: با توجه به شدت بارندگی‌ها از احتمال سیلابی، به مالکان منازل و واحدهای صنفی واقع در اطراف حریم و بستر رودخانه‌ها هشدار داده شد تا هرچه سریع‌تر نسبت به تخلیه خانه‌های خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در پی اعلام بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های وشته و باراجین و احتمال طغیان این رودخانه‌ها، آتش‌نشانان سازمان به منظور ایمن‌سازی محلی و مقابله با هرگونه حادثه احتمالی به این منطقه و روستاهای واقع در مسیر رودخانه از جمله میانچال، نجم‌آباد و باراجین و... اعزام شدند و با صدور اطلاعیه کتبی و شفاهی نسبت به تخلیه منازل بستر رودخانه‌ها هشدار دادند.

موسی‌خانی تعداد منازل و واحدهای صنفی شامل رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌های در معرض خطر سیل را35 واحد اعلام کرد و گفت: خوشبختانه پیش‌آگاهی و اطلاع‌رسانی خوبی در این زمینه برای مردم صورت گرفت و شاهد همکاری خوبی بین شهروندان و آتش‌نشانان هستیم.

وی با بیان این‌که هم اکنون هیچ مشکل خاصی در هیچ نقطه‌ای از شهر قزوین وجود ندارد، تاکید کرد: آمادگی لازم برای مقابله با بارش‌ها در تمام مناطق وجود دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.