بازدید سایت : ۴۲۰۷۰

طرح بی آر تی در قزوین اجرا می شود

طرح خط اتوبوس تندرو (بی آر تی) به زودی از مسیر شرق به غرب و شمال به جنوب قزوین اجرایی می شود.

طرح بی آر تی در قزوین اجرا می شود
تین نیوز |

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: طرح خط اتوبوس تندرو (بی آر تی) به زودی از مسیر شرق به غرب و شمال به جنوب قزوین اجرایی می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ولی چگینی اظهار کرد: در حوزه اتوبوسرانی تصویب شد که حدود ۳۰ دستگاه اتوبوس برقی برای راه اندازی بی آر تی و ۵۰ دستگاه اتوبوس دیزلی خریداری شود تا شاهد اتفاقات خوب در حوزه حمل و نقل و ترافیک درون شهری باشیم.

وی اضافه کرد: راه اندازی سامانه های ATM و AFC (سامانه خودکار تهیه بلیط و دریافت کرایه و تسویه) در خصوص حمل و نقل و اتوبوسرانی نیز تصویب شد که یک نیاز ضروری برای شهر محسوب می شود.

چگینی بیان کرد: برنامه هایی برای اخذ مجوز در خصوص دریافت اوراق مشارکت در راستای تامین طرح های حمل و نقل، اتوبوسرانی و بازآفرینی شهری و زیست محیطی (پسماند شهری) تا سقف ۲۰ هزار میلیارد ریال داریم که این لایحه جهت تصمیم گیری نهایی به صحن شورا ارجاع شد.

وی ادامه داد: برای تامین اعتبار این طرح های شهری که جهت مدیریت بهتر شهر و رضایت شهروندان صورت می گیرد، قرار شد ۵۰ درصد آن را شهرداری و ۵۰ درصد را دولت به صورت اوراق مشارکت در اختیار مجموعه مدیریت شهری قرار دهد.

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: احداث لندفیل برای مدیریت پسماندهای شهری و بازآفرینی بافت های فرسوده شهر یعنی اجرای طرح کلید به کلید و ارایه پروانه ساخت به صورت رایگان نیز در دستور کار شورای ششم قرار دارد که برای آن اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.