بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
به منظور رفع نقاط مستعد حادثه عملیاتی شد:

◄ طرح تعریض و ترانشه برداری پیچ طینوج بخش خلجستان

سرپرست اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم از اجرای طرح تعریض و ترانشه برداری پیچ طینوج بخش خلجستان به عمق 10متر، طول 350 مترو ارتفاع 6 متر خبرداد

طرح تعریض و ترانشه برداری پیچ طینوج بخش خلجستان
تین نیوز

محمد معارف وند، سرپرست اداره نگهداری راه های این اداره کل از عملیاتی شدن طرح تعریض و ترانشه برداری پیچ طینوج واقع دربخش خلجستان شهرستان قم خبرداد.

به گزارش تین نیوز، معرف وند ضمن اعلام این خبر افزود: پیچ طینوج در محور باغیک- تفرش قرارداشته و این محور از سویی راه دسترسی به شهرستان تفرش( استان مرکزی) و از سویی دیگر مسیرارتباطی باغات و ییلاقات بخش خلجستان با دیگر نقاط استان قم است.

معارف وند ادامه داد: ترافیک ترکیبی و غالبا چشمگیر محور باغیک- تفرش، بویژه درایام مناسبتی سال و روزهای پایان هفته، موجب شده تا طرحهای عمران جاده ای چندی دراین محور به اجرا گذاشته شود.

وی طرحهای احداث تقاطع باغیک- تفرش، احداث پلهای آبرو، بهسازی سطوح آسفالتی و... را درزمره پروژه های عمرانی این محورطی ماههای اخیر دانست و تصریح کرد: تعریض و ترانشه برداری پیچ طینوج که از جمله نقاط مستعد حادثه درسطح راههای استان است و از 15 فروردین ماه امسال عملیاتی شده است

سرپرست اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم درخصوص ویژگی های فنی طرح تعریض و ترانشه برداری پیچ طینوج اظهارداشت: درقالب اجرایی این پروژه، قوس طینوج به عمق 10، طول افزون بر 350 و ارتفاع 6 متر با دو دستگاه پیکور و بیل مکانیکی ترانشه برداری و تعریض می شود.

محمد معارف وند با یادآوری این مطلب که به دلیل صخره ای بودن قوس، اجرای طرح با دقت و ملاحظات ترافیکی پیش می رود، گفت: با توجه به بازه زمانی پیش بینی شده جهت اجرا و تکمیل این طرح، ان شا... تاپایان مرداد ماه شاهد تکمیل و بهره برداری از آن خواهیم بود.

وی میزان اعتبار اجرایی پروژه را بالغ بر 70 میلیارد ریال عنوان و افزود: تمامی اعتبار تخصیصی این طرح  از محل درآمدهای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و مصوبات سفر ریاست محترم جمهور (شهید خدمت جناب آقای دکتر رئیسی ) تامین شده است.

معارف وند درپایان با توضیح اینکه به دلیل فعالیت پیکور درمحل قوس، امکان سقوط سنگ و ریزش ترانشه ها بر سطوح جاده ای وجود دارد،ازتمامی مترددین محور باغیک- تفرش، درخواست کرد، ضمن رعایت جامع مقررات، همکاری و تعامل لازم را با مجریان پروژه داشته باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.