بازدید سایت : ۵۹۳۴۳
قائم مقام وزیر صمت:

◄ دکا، سیستم جامع توزیع را با نوآوری ارایه می دهد/ برخی ایده های این مجموعه قابل الگوبرداری در کشور است

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در بازدید از بخش های مختلف هلدینگ لجستیک دکا اظهار داشت: سیستم جامع توزیع و لجستیک این مجموعه را در کمتر جایی دیده ام.

دکا، سیستم جامع توزیع را با نوآوری ارایه می دهد/ برخی ایده های این مجموعه قابل الگوبرداری در کشور است
تین نیوز

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در بازدید از بخش های مختلف هلدینگ لجستیک دکا اظهار داشت: سیستم جامع توزیع و لجستیک این مجموعه را در کمتر جایی دیده ام.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هلدینگ دکا، سیدمهدی فرحی با اشاره به ظرفیت های وسیع هلدینگ دکا گفت: موضوع توزیع یکی از بحث های بسیار مهم است که زنجیره خدمات یک مجموعه را تکمیل می کند. زنجیره کاملی در این مجموعه دیدم که بحث توزیع و خدمات پس از فروش را با نوآوری ارایه می دهد.  

وی ادامه داد: اقدام بسیار خوب و جالبی که انجام شده، اختصاص ناوگان ملکی و در اختیار این مجموعه برای توزیع کلان و پوشش دهی استان های سراسر کشور و همچنین ایجاد مراکز و هاب های استانی و تحویل رایگان درِ منزل است. این موارد از دستاوردها و ابتکارهای بسیار خوبی است که این مجموعه انجام داده و امیدواریم این خدمات در کل کشور توسعه پیدا کند تا حقوق مصرف کننده به خوبی رعایت شود.  

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: برخی از دستاوردها و یافته های این مجموعه و ایده هایی که پیاده سازی شده، قابل الگوبرداری در کل کشور است. همچنین اشتغال زایی خوبی که در این مجموعه به صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام شده، بسیار حائز اهمیت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.