◄ اعطای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان به هلدینگ دکا
هلدینگ دکا در بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را از دست وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان دریافت کرد.
هلدینگ دکا در بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را از دست وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان دریافت کرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هلدینگ دکا، جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مردمی ترین جایزه ملی است که بر اساس نظرسنجی از مصرف کننده نهایی و مبتنی بر شاخص های کیفی همه جانبه در راستای رضایت مشتریان ارزیابی می شود.
در این دوره بیش از 200 شرکت بر اساس عملکرد یک ساله و بر مبنای شاخص هایی چون خدمات پس از فروش، میزان رضایت مشتریان، کیفیت و قیمت از سوی نهادهایی چون وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت کار و رفاه اجتماعی، سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان ملی استاندارد، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ... مورد ارزیابی قرار گرفتند.
در بیست و دومین دوره این رویداد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان، مدیران صنعت و معدن استان ها، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، نمایندگان بخش خصوصی و... برگزار شد، هومن پشنگیان مدیرعامل هلدینگ دکا این گواهینامه معتبر ملی را از وزیر صمت دریافت کرد.
بیشتر بخوانید:
دکا یک مجموعه فناورانه در حوزه مدیریت لجستیک
مدیرعامل هلدینگ دکا در این باره گفت: این گواهینامه به دلیل اقدامات ویژه هلدینگ دکا در راستای افزایش رضایت مشتریان دریافت شد. از جمله مهم ترین این اقدامات می توان به سیستم توزیع هوم دلیوری در هلدینگ دکا اشاره کرد که کالا و محصول را به صورت رایگان درِ منزل مشتری تحویل می دهد. پوشش دهی این فرآیند کل استان های کشور را شامل می شود و از نظر جامعیت و میزان پوشش دهی در کشور بی نظیر است.
هومن پشنگیان تأکید کرد: بیشترین افتخار دریافت این گواهینامه برای ما در اعتماد مردمی است. قدردان اعتماد مردم و مصرف کننده نهایی هستیم و به این اعتماد، افتخار می کنیم.
وی همچنین اشاره کرد: هلدینگ دکا پیش از این موفق به دریافت گواهینامه ISO 10002 مربوط به سیستم مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات نیز شد. این گواهینامه، در یک نگرش مدرن راهکارها و دستورالعمل های مربوط به رضایتمندی مشتریان را تدوین می کند. همچنین از دیگر اقدامات مرتبط با رضایت مشتریان در هلدینگ دکا می توان به پیاده سازی سیستم مدیریت مشتریان کلیدی (Key Account) با هدف ارتقای میزان رضایت مشتریان اشاره کرد.