بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

ثبت تخلفات رانندگی با ۹۰ دستگاه دوربین هوشمند در لرستان

نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری بالاخص رانندگان اتوبوس ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام خواهد شد.

ثبت تخلفات رانندگی با ۹۰ دستگاه دوربین هوشمند در لرستان
تین نیوز

رییس پلیس راه لرستان گفت: ۴۲دستگاه دوربین هوشمند ثابت و ۴۸دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی تخلفات رانندگی در جاده‎های استان را ثبت می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ مصطفی دالوند اظهار داشت: با توجه به مصادف بودن ایام سوگواری محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی با روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و پیش‌بینی افزایش چشمگیر حجم سفرها ، پلیس راه لرستان با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از گشت های پلیسی محسوس و نامحسوس، ایمنی سفر را در کلیه محورهای مواصلاتی برقرار می کند.

وی با اشاره به افزایش گشت های محسوس و نامحسوس و نظارت کامل بر رفتار ترافیکی رانندگان با استفاده از دوربین های نظارتی و کنترل تخلفات هوشمند خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت و بدون اغماض با تخلفات رانندگان متخلف و توقیف خودروهای آنان برخورد می کند.

سرهنگ دالوند ادامه داد: نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری بالاخص رانندگان اتوبوس ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام خواهد شد.

وی به رانندگان توصیه کرد: قبل از شروع سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل  کرده و از ارتکاب هر گونه تخلفات رانندگی پرهیز کنند.

وی گفت : هر ۲ ساعت رانندگی مستمر ۳۰ دقیقه استراحت نیاز است  زیرا علت اصلی اغلب تصادفات در راه های استان ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.