بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

افزایش تجهیزات بندری به تناسب حجم عملیات تخلیه و بارگیری در بندر امیرآباد

در یکسال گذشته چندین دستگاه تجهیزات بندری به ظرفیت بندر اضافه شد و تا ماه های آینده تجهیزات دیگری هم به تناسب حجم عملیات به ناوگان اضافه خواهد شد تا سرعت تخلیه و بارگیری افزایش یابد.

افزایش تجهیزات بندری به تناسب حجم عملیات تخلیه و بارگیری در بندر امیرآباد
تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در خصوص ارتقاء توان تجهیزاتی از طریق بندر و یا اپراتور تخلیه و بارگیری این بندر گفت: در یکسال گذشته چندین دستگاه تجهیزات بندری به ظرفیت بندر اضافه شد و تا ماه های آینده تجهیزات دیگری هم به تناسب حجم عملیات به ناوگان اضافه خواهد شد تا سرعت تخلیه و بارگیری افزایش یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدعلی موسی پور گرجی در نشستی که به منظور ارتقاء سرویس دهی و انجام خدمات مناسب به ذی نفعان برگزار شد بر همکاری و افزایش هم افزایی شرکت های کشتیرانی، صاحبان کالا و اپراتور تخلیه و بارگیری تاکید کرد.

این مسئول ضمن بررسی مصوبات جلسات قبل و اقدامات انجام شده گفت: هدف از این نشست بررسی اقدامات انجام شده در جهت بهبود عملکرد و تسهیلگری فرایند ورود و خروج کالا در بندر است که با همکاری همه دستگاه های اجرایی همکار و بخش خصوصی شاهد رشد قابل توجهی در تخلیه و بارگیری کالا و همچنین انجام خدمات مناسب جهت ورود و خروج شناورها در بندر امیرآباد در یک سال گذشته بوده ایم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در خصوص نوبت دهی و پهلوگیری شناور در اسکله بیان کرد: ملاک پهلودهی بر اساس زمان ورود شناورها به لنگرگاه و اعلام آمادگی به مرکز کنترل هماهنگی بوده که بر اساس NOR  ثبت شده و همچنین اندازه و طول کشتی، نوع کالا، محل دپو و ارائه اسناد، برنامه ریزی لازم جهت تخصیص اسکله انجام خواهد پذیرفت.

موسی پور در ادامه اظهار کرد: از سال گذشته جلسات مستمر با حضور همه گروه های کاری بصورت اختصاصی برگزار و موانع و چالش های پیش رو احصاء و تا حد زیادی مرتفع شده است و می بایست این روند تا رسیدن به شرایط مطلوب و سطح رضایتمندی مناسب با مشارکت همه ذی نفعان ادامه یابد.

مدیرکل بندر امیرآباد با اشاره به تناسب آمار صادرات و واردات کالا به این بندر افزود: پیشنهاد شرکت های کشتیرانی و نمایندگان صاحب کالا در خصوص اختصاصی کردن اسکله ها می بایست از لحاظ عملیاتی بودن هم راستای سیاست های راهبردی ابلاغی کلان کشور بررسی شود تا این اقدام چالش و نارضایتی بهمراه نداشته باشد.

موسی پور در خصوص ارتقاء توان تجهیزاتی از طریق بندر و یا اپراتور تخلیه و بارگیری که موضوع مورد دغدغه این نشست بود اعلام کرد: در یکسال اخیر  چندین دستگاه تجهیزات بندری به ظرفیت بندر اضافه شد و تا ماه های آینده تجهیزات دیگری هم به تناسب حجم عملیات به ناوگان اضافه خواهد شد تا سرعت تخلیه و بارگیری افزایش یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.