بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ ویژه برنامه های هفته وحدت در ایستگاه های منتخب مترو

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از برگزاری ویژه‌برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته وحدت در ایستگاه‌های منتخب مترو خبر داد.

ویژه برنامه های هفته وحدت در ایستگاه های منتخب مترو
تین نیوز

به مناسبت هفته وحدت، سالروز ولادت باسعادت حضرت نبی اکرم و حضرت امام جعفر صادق به‌منظور ایجاد فضای بانشاط و معنوی در مترو، ایستگاه تجریش با جشن پیامبر مهربانی و ایستگاه امام خمینی با جشن مهربان مثل محمد میزبان مسافران شهر زیرزمینی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، این جشن‌ها باهدف گسترش و تعمیق شناخت بیش‌تر شهروندان از الگوهای دینی به‌ویژه حضرت رسول‌اکرم و ائمه معصومین علیهم‌السلام برگزارشده.

 جشن پیامبر مهربانی با اجرای برنامه‌هایی شامل موسیقی‌سنتی، مسابقه ویژه مسافران، تواشیح و برنامه‌های فرهنگی و هنری دیگر پذیرای مسافران در ایستگاه تجریش بود و در شب سالروز میلاد باسعادت حضرت محمد در ایستگاه امام‌خمینی ویژه‌برنامه مهربان مثل محمد نیز با همکاری و مشارکت موسسه مردم‌نهاد منتظران منجی با برنامه‌های متنوعی هم‌چون تواشیح و هم‌خوانی گروه دانش‌آموزی میثاق از استان سمنان، شعرخوانی سیامک رجاور، شاعر و مدیحه‌سرای اهل‌بیت و مسابقه ویژه مسافران میزبان شهروندان و مسافران مترو بود.

هم‌چنین از اثر هنری دیوارنگاره گل وحدت که با مشارکت عمومی مردم و هنرمندان شیعه و اهل تسنن امروز دوشنبه 5 آذرماه 97 در ایستگاه محمدیه رونمایی شد.

ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی متروی تهران، بستر مناسبی برای مشارکت و همکاری سازمان‌های فرهنگی و هنری با مترو است و معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در همین راستا با تشکیل کارگروه ویژه‌ای تحت عنوان «ره‌آورد فرهنگی» ضمن برقراری ارتباط موثر و دوسویه با تشکل‌های مردم‌نهاد و سازمان‌های فرهنگی از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی این سازمان‌ها برای ارائه خدمات مناسب به مسافران استفاده می‌کند.

 به همین منظور از همه سازمان‌ها و تشکل‌های فرهنگی برای برگزاری برنامه‌های متنوع در مناسبت‌های مختلف دعوت به عمل می‌آورد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.