بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

ساخت خط ۳ مترو در شرق اصفهان آغاز می شود

ایجاد خط مترو در شرق این کلان شهر از اولویت های شهرداری است.

ساخت خط ۳ مترو در شرق اصفهان آغاز می شود
تین نیوز

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ایجاد خط مترو در شرق این کلان شهر از اولویت های شهرداری است و شورای ششم حتماً آغاز اجرای این پروژه در این مسیر را در دستور کار خواهد داشت.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، ابوالفضل قربانی با بیان اینکه در حال حاضر در سمت غرب و شرق اصفهان مشکلاتی در تردد وجود دارد و تراکم جمعیت در شرق این کلان شهر بسیار زیاد شده است، افزود: تقاضای سفر در این مسیر به ویژه پس از الحاق خوراسگان به مناطق پانزده گانه شهرداری این کلان شهر بسیار زیاد است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: وجود آرامستان باغ رضوان منجر به تردد سالانه ۸ میلیون نفر در شرق اصفهان می شود، از سوی دیگر میدان مرکزی میوه و تره بار، دانشگاه آزاد و شرکت نمایشگاه ها نیز از جمله مراکزی است که موجب افزایش تردد در این مسیر شده است.

قربانی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در دوره ششم در نظر دارد، کلنگ خط سوم مترو را در شرق این کلان شهر بر زمین زند، گفت: این پروژه در مراحل ابتدایی است، اما در این دوره حتماً آغاز اجرای این پروژه در این مسیر را در دستور کار خواهیم داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دانشجوی دکترا

    سلام خواهشا واسه فرودگاه اصفهان نیزیه ایستگاه درنظر بگیرید

  • مهدی

    اصلا شورای شهر خوراسگان سالها پیشخودش را منحل کرد تا خوراسگان ضمیمه اصفهان شود تا مترو در این منطقه راه اندازی شود/ این نقشه ای که منتشر کردید مریوط به جنوب غرب اصفهانه