مسافران مشکلات مجتمع های بین راهی را گزارش کنند
مجتمع های بین راهی طی طرح های ویژه آماده خدمات رسانی به مسافران نوروز شده اند، مسافران نارسایی ها در ۵۰ مجتمع بین راهی کرمان را گزارش کنند.

اداره کل راهداری استان کرمان در پاسخ به پیگیری ایرنا درباره وضعیت مجتمع های خدماتی بین راهی این استان ضمن اعلام یک سرشماره ارتباطی تاکید کرد که ۵۰ مجتمع فعال در استان وجود دارد که آماده برای خدمت رسانی به مسافران نوروز شده اند و لازم است در صورت هرگونه مشکل و تخلف مراتب اطلاع داده شود.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، آمار مجتمع های خدماتی بین راهی در حال احداث استان کرمان نیز ۲۵ مورد اعلام شده و این درحالی است که به طور معمول خدمات رسانی به ویژه در بخش های سرویس های بهداشتی و نمازخانه در اغلب این مجتمع ها در کرمان و حتی دیگر نقاط ایران دارای مشکلات فراوان هستند.
اما راهداری می گوید که این مجتمع ها طی طرح های ویژه آماده خدمات رسانی به مسافران نوروز شده اند.
به دنبال درخواست خبرنگار ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان ضمن اینکه ۵۰ مجتمع برای خدمات رسانی ایام نوروز مهیا شده اند، گفت: کمیته نظارت بر مجتمع ها ضمن تشدید نظارت به صورت ویژه، نحوه فعالیت و ارائه خدمات را طی این ایام مورد بازرسی قرار می دهد.
علی عبداللهی روز یکشنبه با بیان اینکه مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی دارای امکانات و خدمات بهداشتی، رستوران، نمازخانه، جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ و سایر خدمات رفاهی مسافران هستند، اظهار داشت: سه باب نمازخانه جدید نیز در جوار راهدار خانه محورهای کرمان به شهرستان های بافت، راور و بم در استان کرمان برای اقامه نماز مسافران آماده شده است.
راه های ارتباطی
مدیرکل راهداری کرمان ادامه داد: علاوه بر سامانه ۱۴۱ اطلاعات راه ها، از مسافران درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امر خدمات رسانی مجتمع های بین راهی، مراتب را از سرشماره سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۴۱ نیز به این اداره کل اطلاع دهند.