گسترش خوشهای جایگاههای سوخت با اجرای طرح برندینگ
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه برندینگ مشکل کمبود جایگاه های سوخت را رفع می کند، گفت: باید شرکت های توانمند فنی و مالی در بخش خصوصی تشکیل شود، تا با برندسازی جایگاه های سوخت مدیریت شود.
به گزارش خانه ملت، حسین امیری خامکانی با اشاره به کمبود جایگاه های سوخت در کلانشهرها گفت: میزان جمعیت و تعداد خودروها در کشور در حال افزایش است، لذا به همان میزان که تعداد خودروها در سطح کشور در حال افزایش است، تعداد جایگاه های سوخت باید افزایش یابد.
نماینده مردم زرند و کوهبنان با بیان اینکه دولت و وزارت نفت براساس قانون از توسعه جایگاه های سوخت منع شده است، افزود: در حال حاضر و به صورت قانونی دولت توانایی افزایش جایگاه های سوخت را ندارد، لذا بخش خصوصی باید برای توسعه آنها وارد میدان شود.
برندسازی جایگاه های سوخت به دنبال تجمیع آنها است
امیری خامکانی با اشاره به اینکه دولت با برندسازی جایگاه های سوخت به دنبال تجمیع آنها است، ادامه داد:با برندسازی در واقع افراد و شرکت های توانمند باید وارد عرصه شوند و به صورت خوشه ای جایگاه ها در سراسر کشور توسط این برندها گسترش یابد.
وی یادآور شد: در برخی مناطق ممکن است قیمت زمین گران باشد و سرمایه گذار نتواند به تنهایی زمین گران قیمت خریداری کرده، ساختمان بسازد و جایگاه های سوخت را نصب کند، بنابراین با برندسازی یک شرکت می تواند خدمات بهتری به مشتریان عرضه کند.
برندینگ جایگاه های سوخت مشکل کمبود جایگاه ها را رفع می کند
این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه با برندینگ جایگاه های سوخت مشکل کمبود جایگاه ها رفع می شود، افزود: در واقع با برندینگ یک شرکت در یک مکان سودده و در یک مکان دیگر که سود آن کمتر است، جایگاه احداث می کند، که این همپوشانی از اضرار مردم و جایگاه ها جلوگیری می کند.
امیری خامکانی ادامه داد: دولت با تعداد بسیاری از جایگاه داران دوناظر و سه ناظر روبه رو است، که دولت در هر موضوعی در این جایگاه ها باید با چندین هزار نفر طرف شود، لذا اجرای طرح برندینگ آنها را مدیریت می کند
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید شرکت های توانمند فنی و مالی در بخش خصوصی تشکیل شود، تا با برندسازی جایگاه های سوخت مدیریت شود، تصریح کرد: هرچه تعداد شرکت های توزیع کننده سوخت یعنی برندها کمتر باشد، اجرای قوانین و اجرای منشور اخلاقی خدمات دهندگان بهتر مدیریت می شود.