بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

◄ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شامل افشانی هم می‌شود

در پی بحث‌های پیرامون قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان درباره شهردار تهران و حمایت نمایندگان شورای شهر تهران از ماندن محمدعلی افشانی در سمت خود، سیدحمیدرضا کاظمی، نایب‌رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تأکید کرد: این قانون شامل تمامی شهرداران و حتی شهردار تهران می‌شود.

قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شامل افشانی هم می‌شود
تین نیوز

در پی بحث‌های پیرامون قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان درباره شهردار تهران و حمایت نمایندگان شورای شهر تهران از ماندن محمدعلی افشانی در سمت خود، سیدحمیدرضا کاظمی، نایب‌رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس تأکید کرد: این قانون شامل تمامی شهرداران و حتی شهردار تهران می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، کاظمی افزود: این قانون تمامی مدیران بازنشسته تحت هر عنوان و منصب را که از بودجه عمومی کشور استفاده می‌کنند، در برمی‌گیرد؛ پس این قانون شامل تمام شهرداران و حتی شهردار تهران می‌شود.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه بیان کرد: استثنایی در خصوص شهرداران در این قانون وجود ندارد. اگر شورای شهر تهران ابهامی در این زمینه دارد، باید یک استفساریه به مجلس بفرستد تا مجلس نیز تفسیری از قانون برای آن‌ها ارسال کند.

وز گذشته فاطمه ذوالقدر، نماینده مجلس دراین‌باره گفته بود: اولاً باید در این زمینه از اداره قوانین مجلس سؤال کنیم، اگر مجلس تشخیص بدهد که نیاز به ارائه استفساریه است، این کار در مجلس یا از سوی شورای‌عالی استان‌ها انجام خواهد شد؛ ولی ممکن است هیئت‌رئیسه مجلس و اداره قوانین نظرشان این باشد که این قانون شامل شهرداران هم می‌شود در این صورت قانون نیاز به تفسیر نخواهد داشت و باید اجرایی شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.