بازدید سایت : ۴۰۱۲۶

◄ وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی: صادق بودم، هستم و خواهم ماند

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در سخنانی مجلس شورای اسلامی، شفافیت و نوع عمل و اقدام در این وزارتخانه را راهبری و کلیدی دانست و گفت: صادق بودم، صادق هستم و صادق خواهم ماند.

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی: صادق بودم، هستم و خواهم ماند
تین نیوز

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم، در سخنانی مجلس شورای اسلامی، شفافیت و نوع عمل و اقدام در این وزارتخانه را راهبری و کلیدی دانست و گفت: صادق بودم، صادق هستم و صادق خواهم ماند.

به گزارش تین نیوز، فرزانه صادق مالواجرد با بیان این که از نظر او،  چه افرادی که با او مخالفت کرده و چه افرادی که موافق حضور او در مزارت راه و شهرسازی بوده اند، دغدغه این نظام را دارند بر تعامل با نمایندگان مجلس تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

صادق مالواجرد: تعامل با دیگر دستگاه ها در وزارت راه و شهرسازی اهمیت دارد

او با تاکید بر این که فقط با مشارکت فکری و ذهنی و اقدامات عملیاتی که از همین مجلس نشات می گیرد، امکان کار برای مردم وجود دارد، گفت: جز با تعامل با مجلس نمی توان برای مردم قدم برداشت.

قابل ذکر است فرزانه صادق مالواجرد توسعه زیرساخت‌ های حمل و نقلی در توسعه شبکه‌ های ریلی، آزادراهی، بزرگراهی، راه‌ های اصلی و فرعی و روستایی در کشور متناسب با ظرفیت بار و مسافر در هر محور با اصل توجه خاص به مسیرهای شریانی و ترانزیتی و کریدورها در پهنه سرزمین و اتصال آنها به بنادر کشورهای همسایه با هدف بازیابی تاریخی حمل و نقل بین‌المللی را از جمله برنامه ای اولویت دار خود اعلام کرده است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.