بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
سرهنگ رحمانی:

۳۲ درصد تصادفات امسال در درون شهر‌ها با عابر پیاده بوده است

۳۲ درصد تصادفات امسال در درون شهر‌ها با عابر پیاده بوده است.

۳۲ درصد تصادفات امسال در درون شهر‌ها با عابر پیاده بوده است
تین نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ۳۲ درصد تصادفات فروردین امسال در درون شهر‌ها با عابر پیاده بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برابر آمار‌ها حدود ۵ درصد تصادفات فروردین ماه در درون شهر‌ها از شکل واژگونی بوده است. همچنین ۱۰ درصد تصادفات نیز در این مدت در معابر فرعی، ۵ درصد در میادین و ۲ درصد کوچه‌ها اتفاق افتاده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ۴۸ درصد تصادفات درون شهری در فروردین ماه امسال در معابر اصلی رخ داده است گفت: در عین حال در این مدت ۱۶ درصد تصادفات در بزرگراهها، ۱۳ درصد در بلوار‌ها و ۵ درصد در تقاطع‌ها رخ داده است.

وی در خصوص مهمترین ساعت رخداد حوادث رانندگی در درونشهری طی فروردین ماه امسال گفت: برابر آمار‌ها بیش‌ترین تصادفات بین ساعت ۱۶ تا ۲۰ و پس از آن ساعت ۱۲ تا ۱۶ رخ داده است به طوری که این دو ساعت بیش از ۵۰ درصد تصادفات درون شهری را به خود اختصاص دادند.

رحمانی افزود: همچنین ساعت ۲۰ تا ۲۴ و پس از آن ساعت ۸ تا ۱۲ در رتبه‌های بعدی بیشترین رخداد حوادث رانندگی در درون شهر‌ها طی فروردین ماه بوده است.

به گفته وی ساعت ۴ تا ۸ صبح کمترین حادثه رانندگی را در درون شهر‌ها به خود اختصاص داد و پس از آن ساعت ۱ تا ۴ بامداد در پایین‌ترین رتبه رخداد حوادث درون شهری بوده است.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.