بازدید سایت : ۸۲۳۹۵

◄ محدودیت ترافیکی در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال اعمال می شود / ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز

رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک پرحجم در محور کندوان و اجرای محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال خبرداد.

محدودیت ترافیکی در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال اعمال می شود / ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز
تین نیوز

یدالله جهانتاب در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در روزهای پایان هفته جاده های شمال پر تردد و ترافیک در راه های مواصلاتی پر حجم است، گفت: هم اکنون ترافیک در جاده کندوان پرحجم است و محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های درحال اجرا است.

به گزارش تین نیوز، جهانتاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلر همچنان از محور هراز، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز پنج شنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ مردادماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت یک طرفه در محور کندوان، خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۶ مردادماه از آزادراه تهران- شمال به مقصد چالوس خواهیم داشت.

وی یادآور شد: درحال حاضر از لحاظ جوی شاهد کاهش دید در ارتفاعات گدوک و محور سوادکوه هستیم لازم است کاربران جاده ای به هشدارهای هواشناسی و توصیه های پلیس توجه کنند.

همچنین مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرد، آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی حکایت از ترافیک سنگین در آزادراه تهران –شمال مسیر ( جنوب به شمال ) محدوده لانیز، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر ( جنوب به شمال ) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر ( شمال به جنوب ) محدوده سه راهی چلاو، ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس حدفاصل پل بابایی تا تونل شماره یک و تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین–رشت (رفت و برگشت) دارد. ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال درمحدوده این استان خبرداد.

علی شادفر اظهار کرد: براین اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٤ روز جمعه ٢٦ مرداد ماه جاری از آزادراه تهران - شمال به سمت استان مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

شادفر افزود: تردد خودروهایی که قصد سفر به مازندران را دارند از ساعت ۱۱ فردا جمعه از میدان امیرکبیر کرج به سمت چالوس ممنوع می شود.

وی بیان کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعت ١٧ روز جمعه با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

نیمی از جاده ١٦٠ کیلومتری کرج - چالوس در حوزه استان البرز و نیمی دیگر در استان مازندران است.

در سایر محورها ترافیک سنگین در آزادراه کرج–قزوین محدوده مهرویلا و ترافیک سنگین در محور تهران–پاکدشت محدوده خاور شهر وجود دارد.

محور محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می شود.

محورهای مسدود غیرشریانی، هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق–یزد، یزد–دربید، زرآباد–چاهان، فرعی سیاخ-دانگون، دلگان – جلگه اعلام شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.