بازدید سایت : ۳۴۶۰۵

تردد در محور چالوس- کرج و آزادراه تهران- شمال ممنوع شد

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد در محور چالوس-کرج و مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران- شمال تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

تردد در محور چالوس- کرج و آزادراه تهران- شمال ممنوع شد
تین نیوز |

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد در محور چالوس-کرج و مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران- شمال تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش تین نیوز از مرکز مدیریت راه های کشور، هم اکنون ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حد فاصل «پل زنگوله» تا «سیاه بیشه» سنگین است.

برپایه این گزارش، تردد در آزادراه تهران- شمال مسیر جنوب به شمال محدوده تونل شماره ۱۳ و حد فاصل تونل شماره ۱۷ تا تونل شماره ۱۸ و انتهای تونل «البرز» سنگین است.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین- رشت حدفاصل «کندلات» تا «امامزاده هاشم» و محدوده پارک جنگلی «سراوان» سنگین گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی «چلاو» سنگین گزارش شده و همچنین در مسیر شمال به جنوب این محور محدوده سه راهی چلاو تا «شنگلده» ترافیک سنگین را شاهد هستیم.

گزارش مرکز مدیریت راه های کشور می افزاید: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده شهر دماوند سنگین است. همچنین شاهد ترافیک سنگین در آزادراه کرج- قزوین محدوده «مهرویلا» هستیم.

محورهای مسدود

این گزارش می افزاید: محور خرم آباد- پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد- کوهدشت و آزادراه خرم آباد- پل زال انجام می شود.

بر اساس این گزارش، محورهای هشتگرد- طالقان، کمربندی جدید خرانق- یزد، یزد- دربید و محور فرعی «سیاخ دارنگون» تا اطلاع بعدی مسدود است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.