بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

◄ پیش بینی بارش باران در هفته اول نوروز ۹۴

◄ پیش بینی بارش باران در هفته اول نوروز ۹۴

تین نیوز | معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در هفته اول نوروز شاهد بارش باران در سراسر کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، داوود پرهیزکار رئیس سازمان هواشناسی کشور در نشست خبری پایانی سال با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این سازمان در سال جاری اظهار داشت: سه موضوع پایش، پردازش و اطلاع رسانی محورهای اصلی فعالیت های این سازمان در سال 93 را تشکیل دادند.

وی افزود: اطلاع رسانی به مردم و مسئولین به منظور استفاده بهینه می تواند  موجب کاهش هزینه و جلوگیری از غافلگیری مردم در زمان تصمیم گیری برای سفر باشد. به طور مثال در سال جاری علیرغم اطلاع رسانی در خصوص سرمای شدید استان خراسان رضوی 11 هزار خودرو در زیر برق قرار گرفتند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بودجه 30 میلیارد تومانی سازمان هواشناسی و اقدامات انجام شده در سال جاری اظهار داشت: با به روز رسانی و رونمایی سایت جدید سازمان هواشناسی تعداد بازدید کننده ها در یک روز از این سایت به 313.664 نفر رسیده که این رقم در سال گذشته 257.688نفر بوده است.

وی با بیان اینکه رتبه سایت سازمان هواشناسی در مجموع وزارت راه و شهرسازی در رده اول قرار دارد، گفت: فاصله سایت سازمان هواشناسی با رتبه دوم 6 برابر است و در کل سایت های دولتی هم سایت این سازمان از نظر بازدید رتبه هفتم را در اختیار دارد.

پرهیزکار در پایان از پیش بینی بارش در سراسر کشور در هفته اول نوروز خبر داد و گفت: استان های فارس، بوشهر، کهکیلویه بویراحمد، خوزستان، لرستانف ایلام، جنوب غربی آذربایجان غربی، شمال کردستان، کرمان، غرب کرمانشاه، شرق گیلان و غرب مازندران به طور میانگین بین 50 تا 100 میلیمتر بارش باران را تجربه خواهند کرد. همچنین این باران در مناطق کوهستانی به صورت بارش برف خواهد بود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.