بازدید سایت : ۳۷۸۲۷

وزارت راه و شهرسازی یک واحد مسکونی به خانواده جانباختگان حادثه معدن طبس اهدا می کند

برای حمایت از خانواده کارگران جانباخته طبس مقرر شد وزارت راه و شهرسازی یک واحد مسکونی به خانواده معزز ایشان در منطقه محل سکونت اهدا کند.

وزارت راه و شهرسازی یک واحد مسکونی به خانواده جانباختگان حادثه معدن طبس اهدا می کند
تین نیوز |

سخنگوی دولت گفت: بنا بر تصمیم هیئت دولت و برای حمایت از خانواده کارگران جانباخته طبس مقرر شد وزارت راه و شهرسازی یک واحد مسکونی به خانواده معزز ایشان در منطقه محل سکونت اهدا و با پیگیری های وزارت کار بعد از اجرای روند انحصار وراثت مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به تمامی خانواده ها تعلق گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا،  فاطمه مهاجرانی روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی خود در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری گفت: گرامی می داریم یاد و خاطره سردار شهید نیلفروشان را که هم اکنون مراسم وداع با پیکر ایشان درحال برگزاری است و تلاش های مجدانه ایشان را در راه حفظ حقوق مردم لبنان و جریان مقاومت ارج می نهیم.

وی افزود: در ابتدا می خواهم مجموعه اقداماتی که در هیات دولت برای التیام نهادن بر زخم خانواده جان باختگان معدن طبس اندیشیده شده را اعلام کنم، هر چند هیچ کدام از این موارد فقدان این عزیزان را برای خانواده ها جبران نخواهد کرد و این اقدامات تنها ممکن است اندکی تسلی بخش باشد و کمی از رنج آنها بکاهد.

وی ادامه داد: بنا به تصمیم هیات دولت و برای حمایت از خانواده کارگران جان باخته مقرر شد وزارت راه و شهرسازی یک واحد مسکونی به خانواده معزز ایشان در منطقه محل سکونت اهدا نماید، همچنین با پیگیری های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بعد از اجرای روند انحصار وراثت مبلغ ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به تمامی خانواده های جان باختگان تعلق خواهد گرفت.

مهاجرانی تصریح کرد: ضمن این که با ترتیبات اتخاذ شده از سوی وزارت کار از پایان همین ماه مستمری ماهانه خانواده های جانباختگان دایر خواهد شد، در بحث بخشودگی دیون و تسهیلات بانکی درگذشتگان نیز رایزنی هایی با بانک های مربوطه صورت گرفته که ان شاءلله بتوان آن ها را شامل بخشودگی قرار داد تا شاید اندکی از آلام این عزیزان بکاهد.

وی تصریح کرد: بنده یک بار دیگر از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران، فاجعه معدن طبس را به خانواده ها و بازماندگان این واقعه تسلیت میگویم و مراتب تاسف و تأثر عمیق خود را بابت این ضایعه دردناک ابراز می کنم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.