بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

هیچ ضابطه ای در تعیین نرخ اجاره بها وجود ندارد

هیچ ضابطه ای در تعیین نرخ اجاره بها وجود ندارد

تین نیوز | عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با انتقاد از نابسامانی بازار اجاره بها، گفت:در سایه نبود نظارت ها درحال حاضر بسیاری از سودجویان با معاملات مسکن و همچنین سودجویی از اجاره نشینی سودهای کلانی به جیب می زنند.

 

موید حسینی صدر با تاکید بر ضرورت ساماندهی به بازار اجاره بها، گفت: تامین مسکن برای جوانان آشفتگی بازار اجاره بها را نیز جبران می کند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تامین مسکن جزء وظایف اصلی دولت ها است، افزود: بی توجهی به نیاز مسکن در جامعه منجر به افزایش اجاره نشینی و مشکلات بسیار آن شده است.
 
تشویق به ساخت و ساز می تواند محدودیت مسکن را جبران کند
وی با تاکید بر اینکه تشویق به ساخت و ساز می تواند محدودیت مسکن را جبران کند، تصریح کرد: ارایه تسهیلات ارزان قیمت به مردم و به ویژه انبوه سازان راهکاری برای بهبود وضعیت بازار مسکن است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به نارضایتی مردم از طرح های ارایه شده از سوی دولت ها در بحث مسکن، گفت: بسیاری از طرح های مطرح شده از سوی دولت ها از جمله طرح مسکن مهر به علت عدم طراحی زیرساخت های مناسب نتوانسته نیاز مردم به ویژه اقشار متوسط جامعه را مرتفع کند.

حسینی صدر با بیان اینکه ارایه طرح هایی که زمینه عملیاتی شدن ندارند نمی تواند خانه دار شدن مردم را در پی داشته باشد، تصریح کرد: برای ساماندهی بازار مسکن و همچنین کاهش اجاره نشینی دولت باید انبوه سازی و ارایه تسهیلات ارزان قیمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهد.
 

مسکن مهر

 
ضرورت خروج مسکن از دسته بندی کالای سرمایه ای به کالای مصرفی
وی با تاکید بر ضرورت خروج مسکن از دسته بندی کالای سرمایه ای به کالای مصرفی، گفت: در حال حاضر بسیاری از سودجویان با معاملات مسکن و همچنین سودجویی از اجاره نشینی سودهای کلانی به جیب می زنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، خواستار تعیین ردیف مشخصی از بودجه برای بحث مسکن و رفع مشکل مردم در این زمینه شد و افزود: کنترل قیمت مسکن برای ایجاد ثبات بازار ضروری است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، نبود نظارت را عاملی برای اعمال نرخ های سلیقه ای در بحث اجاره بها خواند و تصریح کرد: دولت باید زمینه نظارت فعال در بحث مسکن را فراهم کند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.