مقاله/مروری بر مفهوم زنجیره ارزش و تاثیرگذاری آن بر ارزش دریافتی مشتری
مدیران سازمانهای سنتی بیشترین تمرکز خود را بر روی داراییهای مشهود سازمان از جمله: زمین،پول، نیروی کار میگذاشتند ولی با عبور اقتصاد از مرحله سنتی به اقتصاد دانشی، مدیران سازمانها باید از تک بعدی نگریستن به داراییها اجتناب کنند و اهمیت نقش داراییهای نامشهودی چون مشتریان و عوامل ارزش آفرین درونی سازمان که موجب بقا و مزیت رقابتی سازمان می شود را درک کنند.
![مقاله/مروری بر مفهوم زنجیره ارزش و تاثیرگذاری آن بر ارزش دریافتی مشتری](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/HGLCDGc58PW7/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLNOAyZm5mjFE/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA+%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA.jpg)
مقاله مروری بر مفهوم زنجیره ارزش و تاثیرگذاری آن بر ارزش دریافتی مشتری نوشته محمد غفاری و سیامک فرضی را از اینجا دانلود نمایید.
مدیران سازمانهای سنتی بیشترین تمرکز خود را بر روی داراییهای مشهود سازمان از جمله: زمین،پول، نیروی کار میگذاشتند ولی با عبور اقتصاد از مرحله سنتی به اقتصاد دانشی، مدیران سازمانها باید از تک بعدی نگریستن به داراییها اجتناب کنند و اهمیت نقش داراییهای نامشهودی چون مشتریان و عوامل ارزش آفرین درونی سازمان که موجب بقا و مزیت رقابتی سازمان می شود را درک کنند.