بازدید سایت : ۴۶۱۰۶

فضای کسب و کار در مناطق آزاد تسهیل می شود

بهبود فضای کسب و کار در مناطق آزاد از جمله مواردی است که هر بخشی باید در خصوص تحقق آن اقدام کند چرا که هدف ما تسهیل فضای کسب و کار در این مناطق است.

فضای کسب و کار در مناطق آزاد تسهیل می شود
تین نیوز |

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: بهبود فضای کسب و کار در مناطق آزاد از جمله مواردی است که هر بخشی باید در خصوص تحقق آن اقدام کند چرا که هدف ما تسهیل فضای کسب و کار در این مناطق است.

به گزارش تین نیوز به نقل از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، رضا مسرور در اولین جلسه معاونان و مدیران دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی اظهار داشت: یکی از معیارهای ارزیابی مدیران عامل، میزان رضایت مندی مردم و فعالان اقتصادی است؛ توجه ما در این دوره به گزارش عملکردهایی است که مبتنی بر تحلیل داده ها باشد.

وی برنامه ریزی ویژه در توانمند سازی نیروی انسانی را یکی از اقدامات مهم در تحقق اهداف و راهبردهای مناطق آزاد دانست و تصریح کرد: برای تحقق این مهم، ایجاد مرکز مهارت آموزی نیروی های انسانی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مسرور با تاکید بر عملیاتی شدن تبصره های بودجه تصریح کرد: باید حساب های جاری در مناطق آزاد از ترازهای تجاری اهمیت بیشتری داشته باشد و معاونت اقتصادی شورا با همکاری سازمان مناطق موظف است از تولید ناخالص داخلی (GDP) گزارش تهیه و ارایه کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از تامین بخشی از منابع مالی از طریق اوراق بهادار جهت ساخت و ساز و تکمیل پروژه ها با مشارکت فعالان اقتصادی خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.