بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

◄ تخلیه دو نگله 425 تنی در بندر شهید رجایی

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دو نگله با وزن مجموع 425 تن در منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی تخلیه شد.

تخلیه دو نگله 425 تنی در بندر شهید رجایی
تین نیوز

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دو نگله با وزن مجموع 425 تن در منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی تخلیه شد.

به گزارش تین نیوز، روح الله شاعلیا افزود : این دو محموله با وزن مجموع 425 تن مربوط به وزارت نفت در بندر شهید رجایی تخلیه شد. 

شاعلیا ادامه داد : دو نگله یاد شده هرکدام به وزن 264 و 161 تن مربوط به وزارت نفت بوده که به مقصد بوشهر در بندر شهید رجایی بارگیری شد. 

به گفته وی این محموله ها با استفاده از یک فروند کرین بارج (نوعی شناور جرثقیل دار) و با استفاده از تجهیزات داخلی تخلیه و پس از تکمیل رویه گمرکی و بندری به مقصد بوشهر بارگیری شد. 

«نگله» کلمه ای است ظاهراً هندی که در بنادر و گمرکات جنوب بسیار متداول است. با این توضیح که به واحد کالاهای بسته بندی نشده مثل یک شاخه تیر آهن یا یک شمش فلزی سنگین یا یک دستگاه ماشین بدون لفاف و حتی به یک دستگاه اتومبیل یا تراکتور نیز که اقلام مانیفست و بارنامه یک واحد را تشکیل می دهند، نگله می گویند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.