بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

تکذیب غرق شدن شناور ناجی در هرمزگان

شناور ناجی ۱۵ هنگام انتقال یک مصدوم بر اثر تصادف با یک شی سخت دچار آسیب و آبگرفتگی جزئی شده که برای تعمیرات به بندر شهید رجایی منتقل شد.

تکذیب غرق شدن شناور ناجی در هرمزگان
تین نیوز

اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه ها درباره  غرق شدن یک فروند شناور اعلام کرد: شناور ناجی ۱۵ هنگام انتقال یک مصدوم بر اثر تصادف با یک شی سخت دچار آسیب و آبگرفتگی جزئی شده که برای تعمیرات به بندر شهید رجایی منتقل شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از بنادر و دریانوردی، شناور ناجی ۱۵ مرکز جستجو و نجات این استان که بامداد روز دوم تیرماه برای انتقال یک دریانورد مصدوم درحال دریاروی بود، در مسیر با شی سخت برخورد کرده و از ناحیه موتورخانه و پاشنه دچار آبگرفتگی جزئی شد.

براساس این گزارش، بلافاصله با اعزام تیم های امدادی، علاوه بر انتقال مصدوم با شناور جایگزین، شناور ناجی ۱۵ نیز جهت انجام تعمیرات زیرآبی به تعمیرگاه دریایی بندر شهید رجایی منتقل شد.

در این گزارش تصریح شده؛ ساختار شناور ناجی به شکلی است که امکان غرق شدن در این سازه وجود ندارد و اخبار منتشر شده در برخی از شبکه های مجازی مبنی بر غرق شدن ناجی ۱۵ کذب بوده و بدون اصالت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.