بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

افزایش 5 برابری بودجه عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم در 2 سال گذشته

بودجه عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم در طول دو سال و نیم گذشته ۵ برابر شده است و غالبا از راه درآمد عملیاتی تامین می شود نه زمین فروشی.

افزایش 5 برابری بودجه عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم در 2 سال گذشته
تین نیوز

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بودجه عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم در طول دو سال و نیم گذشته ۵ برابر شده است و غالبا از راه درآمد عملیاتی تامین می شود نه زمین فروشی.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عادل پیغامی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار کرد: بودجه عمرانی سال ۱۴۰۱ سازمان منطقه آزاد قشم ۵۴۰ میلیارد تومان بود و امسال این رقم به بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است. 

پیغامی در ادامه سخنان خود به خدمات تمام مدیران گذشته سازمان منطقه آزاد قشم در طول عمر ۳۰ ساله این سازمان اشاره و اظهار کرد: خدمات مدیران تمام این ادوار، موجب خیر و برکت برای قشم و مردمان این جزیره بوده و موجب توسعه قشم شده است. 

وی تصریح کرد: اما آنچه در دوره دولت سیزدهم در قشم اتفاق افتاد در مقایسه با دوره های گذشته و در همه ابعاد، برجسته تر بوده است. 

پیغامی اظهار کرد: تا سال ۱۴۰۰ کل مسیرهای استاندارد جاده ای قشم به ۴۰ کیلومتر در محدوده شرقی جزیره خلاصه می شد اما هم اینک ۲۶۰ کیلومتر جاده در دست اجرا داریم و در بخش مدرسه سازی هم در طول دو سال و نیم گذشته معادل هفت سال قبل از آن فضای آموزشی ایجاد کرده ایم. 

به گفته وی، رشد بودجه عمرانی سازمان از محل درآمدهای عملیاتی موجب شده بتوانیم توسعه زیرساخت های عمرانی را به مقدار قابل توجهی افزایش دهیم. 

پیغامی با اشاره به انجام فعالیت های جهادی در حوزه آبرسانی خاطرنشان ساخت : کل سهم تولید آب شیرین در شهر قشم تا قبل از فعالیت دولت سیزدهم، به ۱۷ هزار متر مکعب در روز می رسید اما در ۲۸ سال گذشته با افزایش ۱۱ هزار لیتر مکعب در روز این میزان به ۲۸ هزار متر مکعب افزایش یافته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.