بازدید سایت : ۳۱۶۸۷
معاون مهندسی بنادر هرمزگان خبر داد؛

◄ پیشرفت ۹۸ درصدی طرح تعمیرات اساسی مسیر دسترسی به بندر خمیر

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، درصد پیشرفت طرح تعمیرات اساسی مسیر دسترسی به بندر خمیر را ۹۸ درصد اعلام کرد که اجرای آن از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده است.

پیشرفت ۹۸ درصدی طرح تعمیرات اساسی مسیر دسترسی به بندر خمیر
تین نیوز

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، درصد پیشرفت طرح تعمیرات اساسی مسیر دسترسی به بندرخمیر را ۹۸ درصد اعلام کرد که اجرای آن از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حمید کمالی  اعلام کرد: طرح تعمیرات اساسی جاده دسترسی بندر خمیر که از بهمن ماه سال گذشته با ۲۴۸ میلیارد ریال اعتبار به منظور ایجاد ارتباط با شبکه راه های سراسری آغاز شده ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: تعمیرات مسیر یاد شده در دو باند 11م تری به طول یک هزارو 300 متر شامل اجرای آسفالت و زیرسازی مربوطه، جداول پیش ساخته بتنی و کانیو برای هدایت آب های سطحی و علائم ترافیکی اجرا شده است.

به گفته معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ این طرح با هدف رونق اقتصادی شهر خمیر و در راستای جهش تولید با مشارکت مردم صورت گرفته و باعث افزایش ظرفیت بندر خمیر در زمینه های تجاری و اقتصادی خواهد شد.

گفتنی است؛ طرح تعمیرات اساسی جاده دسترسی بندر خمیر از بهمن ماه سال گذشته با ۲۴۸ میلیارد ریال اعتبار از میدان حرا شهر تالابی خمیر تا بندر چندمنظوره این شهرستان برای ایجاد ارتباط با شبکه راه های سراسری آغاز شده است.

آسفالت

جاده

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.